Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kokar potatis och packar väska, vi åker till mina föräldrar ikväll ❤️ Var ett tag sedan! Ska också be mamma raka mitt hår (sidorna), såg att det plötsligt blivit ganska långt igen 😂

Barnet tjatar redan men vi måste fodra hästarna innan vi åker, så vi måste åka härifrån tidigast 15.00, fodra hästarna (de har i princip fri tillgång och går på lösdrift) och efter det kan vi åka till mormor och morfar!
 
Bah

Fick precis mejl om en vara jag beställt att tyvärr har de missat att de inte har den på lager så de kan inte skicka. Jag får ärna handla annat med 15% rabatt förutom på de saker jag är intresserad utav hade lagt order.

Varan har varit slut sen i november och med kontakt med företaget så sa de att jag skulle hålla koll på hemsidan när det kom in igen. Sagt och gjort så nu i mitten på januari när det fanns atat beställa så gjorde jag ju en beställning.

Jomen tjena de hade EFTER inventering insett att de inte haft den och ber om ursäkt.

Så min fråga blir ju då att inventerade ni och la upp saker de inte hade på lager eller hur fungerade detta? :banghead:

Surt så in i helvete
 
Jag har funderat lite på samma sak faktiskt. Har haft lite komplex för mina framtänder på överkäken typ hela livet och nu börjar de bli slitna. Läste om någon teknik där de kunde sätta på nya implantat utan att behöva slipa ned de gamla tänderna, men jag tänker mig att det beror på vad för utrymme det finns. Jag har inte så mycket utrymme till övers.
 
Jag har varit ute och gått 1,5 h med en kompis. Trots paraply är jag genomblöt från topp till tå pga regn och blåst, men det var ändå skönt att komma ut ☔

Nu ska jag hem. Har inte bestämt mig än för om jag ska ta bussen eller gå. Det är ca 1 mil att gå så det lutar mot att ta bussen… 😊

I vanliga fall hade vi åkt hem till någon av oss men kompisen är i familjekarantän tills imorgon, så vi kan inte träffas inomhus. Men eftersom hennes test var negativt så kände vi att en promenad utomhus där man kan hålla bra avstånd var okej ändå :)
 
SBA ronden går ju sådär när man helatiden blir avbruten. Vanligtvis tar det en dag men nu är jag bara klar med hälften. Får göra andra hälften någon annan dag, för det är ingen idé att påbörja de andra husen just nu.

I stället tänkte jag sätta mig och ta bort USB keys från vår Windows XP dator och se om det kan lösa problemet med att datorn behöver startas om varje gång jag ska ge någon access. Det verkar vara ungefär 200 olika USB enheter som har stoppats in i den här stackars datorn sedan den blev passerkortsdator, så det lär ta lite tid. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 454
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp