Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så himla glad att det är fredag. Har dock en dålig känsla i magen kring att en kollega inte dykt upp på jobbet (annan än i går).
Har frågat chefen som inte vet något i vanlig ordning. Men det är rätt kul att jag ringer och väcker honom typ varje dag :angel:

Snart ringer jag kollegan och låtsas om att jag bara ville veta något IT-relaterat. :cautious: Nojig, kanske... men jag fick konstiga vibbar av honom i går och han brukar vara här.

Kollegan ringde för att skälla lite på mig :rofl:
"Aaah fan, varför sa du inte? fan kunde varit på akut tidigare, komma ut tidigare. De har satt nån jävla skit nål här i handen du vet när man böjer handen, gör jävla ont. Fan. Får inte röka du vet, fick något plåster fan. Inget kaffe fan."

Blev glad, han är precis som vanligt trots kaos i natt och på morgonen med andra ord. Alla svordomar i världen och vill röka. :up: Han har överlevt bosnienkriget (och har helt fantastiska och fruktansvärda historier därifrån) så han lär överleva detta med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 790
· Visningar
48 361
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben