Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så himla glad att det är fredag. Har dock en dålig känsla i magen kring att en kollega inte dykt upp på jobbet (annan än i går).
Har frågat chefen som inte vet något i vanlig ordning. Men det är rätt kul att jag ringer och väcker honom typ varje dag :angel:

Snart ringer jag kollegan och låtsas om att jag bara ville veta något IT-relaterat. :cautious: Nojig, kanske... men jag fick konstiga vibbar av honom i går och han brukar vara här.
 
Kollegan ringde för att skälla lite på mig :rofl:
"Aaah fan, varför sa du inte? fan kunde varit på akut tidigare, komma ut tidigare. De har satt nån jävla skit nål här i handen du vet när man böjer handen, gör jävla ont. Fan. Får inte röka du vet, fick något plåster fan. Inget kaffe fan."

Blev glad, han är precis som vanligt trots kaos i natt och på morgonen med andra ord. Alla svordomar i världen och vill röka. :up: Han har överlevt bosnienkriget (och har helt fantastiska och fruktansvärda historier därifrån) så han lär överleva detta med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 552
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp