Beror på vad det är för implantat.Fundera på om jag ska göra två implantat. Förståndet säger att det kan vara bra. Medans en annan del av sinnet tycker inte det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad det är för implantat.Fundera på om jag ska göra två implantat. Förståndet säger att det kan vara bra. Medans en annan del av sinnet tycker inte det.
TandimplantatBeror på vad det är för implantat.
Ska du skaffa bröst?Fundera på om jag ska göra två implantat. Förståndet säger att det kan vara bra. Medans en annan del av sinnet tycker inte det.
Mmm skulle vara något det.Ska du skaffa bröst?
Här kan du få dagarna omräknade till sekunder eller minuter om det av outgrundlig anledning känns som ett för lågt antal dagar.Covid dag 752647. Frukost. Blinierna har blivit markant större men annars inga större förändringar
Visa bifogad fil 85153
Huuuva börjar redan bli nervös inför morgondagens intervju. Tänk om jag gör bort mig totalt
alltså sådär är det på Indiska landsbygden också. Samma person kan heta Manu, Manoj och Pappu lite beroende på. Och även vara 25, 18 eller 21 år. Intressant att höra att det varit så här också. Jag inbillar mig att det kan ha att göra med en icke-skriftspråklighet på något vis? I alla fall delvis.Så märkligt hur vissa förnamn användes hipp som happ i kyrkoböcker och andra arkiv på 1800-talet. Till exempel, en kvinna som heter Malin kan precis lika gärna heta Amalia vid ett annat tillfälle.....
Och ätit mycket god och snygg soppa på tre sorters kål (@Lillgrådis) med ohemula mängder pepprig olivolja. Bra dag.
Fantastiskt! jag har en flytt förestående i vår, så det blir inga mer sådder innan dess. Ja, eller kanske inga onödiga sådder innan dess. Vi får se.Najs! Har nyligen planterat om 2022 års första små spetskål. Går och pratar och myser med lite med dem då och då. Och gjorde en trevlig grönkålspaj häromdagen, med ädelost och valnötter. Och en rödkålssallad till.
Saknar du tänder?Tandimplantat
två molarer, en efter en misshandel och en sprak nyligen.Saknar du tänder?
Nyligen? Vad har hänt?två molarer, en efter en misshandel och en sprak nyligen.
Nej den första är en gammal bedrift. Skolan gav mig få minnen som jag vill ha. Den andra sprack. Blev infekterad och munbotten svulndede upp ordentligt. Det var inte kul.Nyligen? Vad har hänt?
Edit: Åh herregud förlåt, jag trodde att du menade en "spark" nyligen, det lät ju jättehemskt! Illa nog som det är, men du menar att den sprack?
Nej det senare läste jag ju om tidigare, det är aldrig roligt med tandproblem. Jag har två rotfyllda tänder med krona (heter det väl?) och de funkar bra. Hade aldrig haft råd med det hemma i Sverige dock.Nej den första är en gammal bedrift. Skolan gav mig få minnen som jag vill ha. Den andra sprack. Blev infekterad och munbotten svulndede upp ordentligt. Det var inte kul.
Ah, det var då du var på akuten. Tandvärk är farliga saker.Nej den första är en gammal bedrift. Skolan gav mig få minnen som jag vill ha. Den andra sprack. Blev infekterad och munbotten svulndede upp ordentligt. Det var inte kul.