Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Googlar på bicep tendonitis och undrar om det är denna åkomma min kropp tänkte fröjda mig med näst. Förmodligen är det inte riktigt så illa utan det är bara jag som överreagerar, men det har gjort ganska så väldigt ont i mer än 24h nu. Ska smörja med Voltaren och ta en Ipren innan jag lägger mig så är det förhoppningsvis bättre imorgon. Vill inte tvingas ta en paus från träningen nu!
 
Ah, det var då du var på akuten. Tandvärk är farliga saker.
Det var inte för tandvärken, det var svulnaden som var inte så långt bort från att kväva mig. Värken var besvärlig. Men inte något göra akuten. Men att inte få luft i lungorna är en annan sak.
 
Nej den första är en gammal bedrift. Skolan gav mig få minnen som jag vill ha. Den andra sprack. Blev infekterad och munbotten svulndede upp ordentligt. Det var inte kul.
Jag saknar en molar har gjort i flera år nu
Samma molar på andra sidan är lagad så jag hoppas den inte ska behöva dras ut också :nailbiting:
 
Jag har ridit :banana:
Bara typ en kvart barbacka ute i mörkret med typ snöblandat regn, men jag har iaf suttit på lille ponnyn. Oklart om ponnyn var lika nöjd med att gå ut i det vädret istället för att få godis, men han är snäll och gick med på det även om han travade på snedden på hemvägen. Storhästen hade vägrat (men så har jag en önskan om att överleva också så testade inte) :D

Har inte ridit nu på typ två veckor, är inne i sämsta perioden hittils och ridning verkar inte vara okej :cautious:. Men om det inte tänker släppa får det allt följa med ut någon liten vända iaf.
 
Själv har jag krupit ner under mina nyvädrade duntäcken, vilken skillnad det gör att få hänga ut dem ett par timmar i kylan. :love: Varulven hade redan gått och lagt sig i bädden vid fotändan, fåntratt låg i hallen och väntade på mig, Lille Skrutt sprang före till sängen men hittade ingen boll så jag tror han gick tillbaka till syrran i vardagsrummet och värmen ifrån kaminen. Känner jag dem rätt kommer de senare inatt och kryper ner hos mig.

Nu har fåntratt dissat bädden och sover på golvet bredvid sängen, jag kan sträcka ner handen och klappa honom på huvudet. Alltid i min närhet. :heart
Jag hänger ut täckena varje dag nu när det är minus. Så underbart att lägga sig i dom på kvällen sen.
 
Kommit mig ner till jobbet 🌨
1643953966032.jpg
 
Jag har gått och gruvat mig för hur jag ska kalla föreningen till årsmöte. vi blev snabbt väldigt många medlemmar och som nystartad förening har vi absolut inte råd med brevporto. Jag har tittat på SMS-verktyg, försökt hitta mailadresser och i stort sett gruvat mig kolossalt.
Igår ringde en av de äldre herrarna i min styrelse och sa att ha och en till kunde dela blad i brevlådorna bara jag gjorde bladet. Min ork är begränsad men en kallelse är en baggis att fixa och skriva ut.
Alltså -min styrelse är helt underbar! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 575
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp