Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i en whiskybar och jobbar. Håller mig hittills till kaffe och juice som dryck dock, kanske lika bra att jag ändå inte gillar whisky 🤷‍♀️ Jag hade inte normalt valt detta ställe som kontor, men sambon och jag har varit här och tittat på en festlokal till vårt skotska bröllopsfirande och när vi skulle gå kände jag att jag ville stanna kvar en stund till, så jag gick helt sonika hem och hämtade jobbdatorn och gick tillbaka hit :D Det är typ jag och tre andra personer här. En läser tidningen, en ser också ut att jobba (dock med en pint bredvid sig 🤔) och en babblar med bartendern. Skottland ändå! ❤️

20220204_115744.jpg
 
Sitter i en whiskybar och jobbar. Håller mig hittills till kaffe och juice som dryck dock, kanske lika bra att jag ändå inte gillar whisky 🤷‍♀️ Jag hade inte normalt valt detta ställe som kontor, men sambon och jag har varit här och tittat på en festlokal till vårt skotska bröllopsfirande och när vi skulle gå kände jag att jag ville stanna kvar en stund till, så jag gick helt sonika hem och hämtade jobbdatorn och gick tillbaka hit :D Det är typ jag och tre andra personer här. En läser tidningen, en ser också ut att jobba (dock med en pint bredvid sig 🤔) och en babblar med bartendern. Skottland ändå! ❤️

Visa bifogad fil 85258
Ser underbart mysigt ut!
 
Chefen har hållit på sen imorse med honom och nu är VD:n kontaktad för att det går verkligen inte in i karlns skalle att man håller sig hemma när man är sjuk.
Hade en sådan på min förra arbetsplats. Hon vägrade gå hem, fast hon satt och hostade snörvlade, satt och sov på morgonen. Både vi, drift, 2 OC och även hon som är arbetsombud sa åt henne att gå hem
Först vid 13tiden gick hon hem...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 454
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp