Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du börjar med att svara en, sen klickar du på +citera på nästa du vill svara och lägger till i svaret du redan påbörjat och fortsätter vidare tills du svarat/citerat alla du vill svara, eller så skriver du helt enkelt in nicket på de du vill svara utan citat, typ @Noxos.
Tack! Jag ska prova nästa gång, och se om jag får till det! 👍
 
Jag sitter och velar mellan min åsikt kring att folk verkar köpa gamla böcker som inredning just nu.... En del av mig blir sur, för jag vill ju köpa gamla böcker till vettiga priser eftersom jag BÅDE älskar att bläddra i dem och beundra dem på hyllan. Men samtidigt blir jag lite glad att det finns ett intresse för gamla vackra böcker, även om köparen mestadels ska ha dem som dekoration..... :)
 
Sovit som en stock hela natten och känner mig som en ny människa idag! Så skönt att febern försvann i natt. Somnade med ipren i kroppen och sen fick jag sova tack och lov. Känner mig som vanligt men vi får väl se vad mycket jag orkar idag. Planen är att klippa ridhästen och rida honom. Sen vill jag gärna ut och gå en sväng i skogen med hundarna :)
 
Mysig morgon med katterna, efter frukost solade Lillkatten på fönsterbrädan och Lilla herrn kurrade som tusan i min famn :love: Nyss klev de upp, är en traktor utanför de måste hålla koll på, viktiga saker!

Jag är seg dock, de sövde ner mig totalt... men ska sätta igång, ska fixa klart sitsen på stolen och sätta på ett multiband på ett par gardiner. Lagom ansträngning idag :p och sätta på lite mer kaffe, hann bara ta nån klunk innan Lilla herrn krävde kli på magen så det är kallt nu :cautious::love:
 
IMG_20220206_113005724.jpg
 
En ny dag i avloppetstecken, den stora nackdelen med gamla hus där man inte riktigt har koll på hur avloppet ser ut. Nu värmare jag upp mig lite med kaffe och funderar på hur dyrt det är att bila upp golvet i källaren och dra nya rör till avloppet. Utanför huset är det nya rör så antagligen är det i övergången det blir problem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 502
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp