BurrrrrGör mig redo för att åka iväg till jobbet, men hade hellre bäddat ner mig under varma täcket igen
Visa bifogad fil 85139
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BurrrrrGör mig redo för att åka iväg till jobbet, men hade hellre bäddat ner mig under varma täcket igen
Visa bifogad fil 85139
Vad är det för något? Heter det puff eller har det något annat namn ?Leksak? Den har faktiskt upptäckt väldigt mycket i god tid. Optikern skickar ju direkt till ögonläkaren om något är fel och kan på så vis hitta ev sjukdomar. Tror väldigt många är tacksamma över ''leksaken ''
Gör mig redo för att åka iväg till jobbet, men hade hellre bäddat ner mig under varma täcket igen
Visa bifogad fil 85139
Vaknade just av att jag skakade och frös som om det var så kallt här inne.Gör mig redo för att åka iväg till jobbet, men hade hellre bäddat ner mig under varma täcket igen
Visa bifogad fil 85139
Men fy. Kvällen började med -7 som blev -10,5 nu är det -2Gör mig redo för att åka iväg till jobbet, men hade hellre bäddat ner mig under varma täcket igen
Visa bifogad fil 85139
Vad är det för något? Heter det puff eller har det något annat namn ?