Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara nästan?Jag har delat ut två fängelsedomar, pratat med folk och ätit lunch. Ska jobba övertid imorgon så inga chips ikväll
Men men, sen har jag OS-lov så jag kan äta chips nästan när jag vill
Scentwork med hästen? Det har jag inte hört talats om förut så jag blev nyfiken, låter som nosework man har med hundar. Är det samma sak?Riktigt trist väder idag, så blev bara mys med hästen idag. Han stod länge och tittade efter mig när jag gick från hagen.
Men jag fick ändå inget dåligt samvete för han har egentligen fullt upp med sina vänner i hagen.
Men imorgon hoppas jag på att vi slipper regnet och kan öva scentwork igen.
Man kanske bör undvika det när man sover.Bara nästan?
Japp, scentwork med hästen.Scentwork med hästen? Det har jag inte hört talats om förut så jag blev nyfiken, låter som nosework man har med hundar. Är det samma sak?
Wow! Vad coolt!!Japp, scentwork med hästen.
Jag lär honom spåra människor. Kommer ur en bok som heter Scentwork for horses, är skriven av en nederländsk tränare inom det.
Jättekul! Men än så spårar han typ 2 meter bara.
Så bra blir nog aldrig hästar.Wow! Vad coolt!!
Nu tänkte jag mig plötsligt missing people och man kommer med en häst - "hästen kan spåra "
Eller när någon vilse hör frustanden och klamp klamp som kommer allt närmare mitt i natten innan man ser att det är en stor häst som plötsligt hittat en, jag skulle iallafall blinka förvånat Så jäkla coolt!
Säg aldrig omöjligt till en envis nordsvenskSå bra blir nog aldrig hästar.
Men som aktivering som är bra för både hjärnan och kroppen är det perfekt. Är kul att se att hästen får vara den som leder och är bäst på det vi gör.
Dessutom gillar vi att prova på nya saker.
Jag trodde också att det var något "alla" fick göra hos optikern. Jag var 13-14 år första gången jag blev puffad i ögonen och har fått göra det varje gång sen dessJag har fått puff i ögonen sedan jag fick glasögon när jag var 20 år typ. Alltid trott att det hör till för alla hos optikern.
Bara nästan?
Ja? Frågor på det?Min man smsade i morse och bad mig sätta i motorvärmaren i traktorn när jag går ut på lunchen. Jag svarade "om jag kommer ihåg". Då skrev han att han ska påminna mig.
Vid 11.30 påminner han mig och jag svarar att han får påminna mig igen strax efter kl 12. Då undrar han om jag är en guldfisk