Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à h grattis, hoppas allt gick braBebis 1 vecka gammal idag Kom med akutsnitt 15 dagar innan BF. Lilla B mÄr ocksÄ bra, var pÄ gastro idag med husse för fortsatt utredning men Àr just nu vÀlmÄende!
Bebis 1 vecka gammal idag Kom med akutsnitt 15 dagar innan BF. Lilla B mÄr ocksÄ bra, var pÄ gastro idag med husse för fortsatt utredning men Àr just nu vÀlmÄende!
Tog en eftermiddag off frÄn allt och gÄtt och pysslar i stallet i min ensamhet. Eller hade sÀllskap av hunden Röja Hon var med och hÀmtade första balen hö sen var de roligare att ligga i stallet och tugga morötter Behövde fÄ vara ifred en stund. Huvudet Àr proppfullt med information pluggat helskotta mycket sedan förra fredagen och idag tog de tvÀrstopp, förstod inte ens vad jag lÀste till slut. Trulis bjöd pÄ en slemmig puss medan han Ät sin blöta mat i krubban Hej mamma Àr du hÀr Äh sÄ roligt typ Knasiga hÀst. HÄller pÄ att inplantera att Majsan (fölstoet) ska fÄ dejta Trulis lillebror
Grattis!Tack En liten Ebba.
Varit och handlat och bunkrat ordentligt. Nu ska jag laga kÄlpudding, chili, matvete, köttfÀrssÄs och lite annat smÄtt och gott och fylla frysen sÄ jag kan Àta riktig mat och inte bara snabbmakaroner. De hade nötfÀrs pÄ extrapris sÄ passade pÄ att köpa det.
AlltsÄ jag planerar inte att laga allt idag eller ens i morgon, men en sak per dag och frysa in resterna. Ser extremt mycket framÄt att bara kunna ta ut bra mat ur frysen och slÀnga in i mikron.
Nej, det var inte sÄ himla farligt, men det var viss smÀrta och visst obehag. Inget jag skulle göra som nöjesaktivitet om det inte behövdes. Dessutom vet man att det handlar om tiotals sekunder, dÄ kan man stÄ ut med det mesta, tÀnker jag.Efter alla andra har jag nu testat att trycka upp en tops i hjÀrnan. Blir alla arga pÄ mig om jag sÀger att det inte var sÄ himla farligt...? *hukar* Det vÀrsta var vÀl att jag började blöda nÀsblod igen, pga torra slemhinnor (jag har nÀsblod titt som tÀtt nu nÀr det blev kallt).
Till saken hör att jag Àr tÀmligen obrydd för vad som görs med min kropp (undantaget gastroskopi... fy faan pÄ ren svenska ). Jag kÀnner mig inte sjuk men eftersom jag hamnade i en smittspÄrning pga naprapaten ville vi kolla innan sÀrbon kom hit.
Tycker inte heller det Àr vÀrst jobbigt att ta i nÀsan. För mig Àr det vÀrst att topsa svalget.Efter alla andra har jag nu testat att trycka upp en tops i hjÀrnan. Blir alla arga pÄ mig om jag sÀger att det inte var sÄ himla farligt...? *hukar* Det vÀrsta var vÀl att jag började blöda nÀsblod igen, pga torra slemhinnor (jag har nÀsblod titt som tÀtt nu nÀr det blev kallt).
Till saken hör att jag Àr tÀmligen obrydd för vad som görs med min kropp (undantaget gastroskopi... fy faan pÄ ren svenska ). Jag kÀnner mig inte sjuk men eftersom jag hamnade i en smittspÄrning pga naprapaten ville vi kolla innan sÀrbon kom hit.
Nej, det var inte sÄ himla farligt, men det var viss smÀrta och visst obehag. Inget jag skulle göra som nöjesaktivitet om det inte behövdes. Dessutom vet man att det handlar om tiotals sekunder, dÄ kan man stÄ ut med det mesta, tÀnker jag.
Hoppas du hamnar i majoritetsfÄllan och fÄr ett sant negativt testresultat!
Tycker inte heller det Àr vÀrst jobbigt att ta i nÀsan. För mig Àr det vÀrst att topsa svalget.
Jag Àr ÀndÄ rÀtt "van" vid halsprov dÄ jag hade mÀngder med halsfluss nÀr jag vÀxte upp. Men att göra det pÄ sig sjÀlv Àr vara fullkomligt vidrigt.Det hÀr var bara nÀsskrap. Kan tÀnka mig att svalget Àr betydligt vÀrre med tanke pÄ hur jag reagerade vid gastroskopin