Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är något less på mina skålar från Ikea. Eller djupa tallrikar eller vad de kan tänkas kallas. Köpte ett litet gäng för något år sedan. Samtliga(!) har tappat bitar från kanterna eller fått större sprickor och behövt kastas. Helt bedrövlig kvalitet.
 
Är något less på mina skålar från Ikea. Eller djupa tallrikar eller vad de kan tänkas kallas. Köpte ett litet gäng för något år sedan. Samtliga(!) har tappat bitar från kanterna eller fått större sprickor och behövt kastas. Helt bedrövlig kvalitet.

Tyvärr får en ofta vad en betalar för :( Är det en rustikt designad serie (Gladelig)? Jag klämde på den och satte ner den direkt, det kändes inte som solitt gods.

Vill du ha något i den stilen som är bra rekommenderar jag Broste Copenhagens Nordic-serier :)
 
Är något less på mina skålar från Ikea. Eller djupa tallrikar eller vad de kan tänkas kallas. Köpte ett litet gäng för något år sedan. Samtliga(!) har tappat bitar från kanterna eller fått större sprickor och behövt kastas. Helt bedrövlig kvalitet.
Och jag har enkela vita tallrikar från Ikea som jag skulle vilja byta, men de hänger med trots att de är 10 år gammal 🙈
 
Tyvärr får en ofta vad en betalar för :( Är det en rustikt designad serie (Gladelig)? Jag klämde på den och satte ner den direkt, det kändes inte som solitt gods.

Vill du ha något i den stilen som är bra rekommenderar jag Broste Copenhagens Nordic-serier :)
Jo, det är ju så. Lite komiskt när det står på deras hemsida massor om just hur bra kvalitet det är... Massvis av recensioner också, och 4,5 i snitt på kvalitet men jag gissar att de som recenserat inte haft skålarna speciellt länge innan de skrivit... Det är deras 365-serie de är från. Ska kolla på andra alternativ, som inte är från Ikea, och ska kolla om det kan råka finnas något bra på myrorna eller liknande.
 
Det har jag också, men det är platta tallrikar. Vet inte om det är något med skålformen som gör att det inte blir lika bra... Skålarna är dessutom ganska tunna.
Tror vi har såna och fått kasta ett helt gäng. Numera använder jag de få som är kvar till katternas mat typ. Men köpte några andra som är turkosa från Ikea som verkar hålla för allt 😅
 
Ska ha Teams-möte med nya chefen idag (vi har fått ny CEO). Jag måste slänga ut kattrackan, jag vill inte ha en mötesbombande katt :meh:

Såna gånger vill jag ha katterna inne, annars måste jag sätta mig på ett annat ställe än jag vanligtvis gör. Annars sitter jag precis så jag ser att katterna sitter på bron, jamar, stirrar och vill in. Då får alldeles för dåligt samvete och kan inte koncentrera mig, främst för att jag vet att katterna vet att jag ser dom men ändå inte släpper in dom /kattägd:cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp