Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är något less på mina skålar från Ikea. Eller djupa tallrikar eller vad de kan tänkas kallas. Köpte ett litet gäng för något år sedan. Samtliga(!) har tappat bitar från kanterna eller fått större sprickor och behövt kastas. Helt bedrövlig kvalitet.
Och jag har enkela vita tallrikar från Ikea som jag skulle vilja byta, men de hänger med trots att de är 10 år gammalÄr något less på mina skålar från Ikea. Eller djupa tallrikar eller vad de kan tänkas kallas. Köpte ett litet gäng för något år sedan. Samtliga(!) har tappat bitar från kanterna eller fått större sprickor och behövt kastas. Helt bedrövlig kvalitet.
Jo, det är ju så. Lite komiskt när det står på deras hemsida massor om just hur bra kvalitet det är... Massvis av recensioner också, och 4,5 i snitt på kvalitet men jag gissar att de som recenserat inte haft skålarna speciellt länge innan de skrivit... Det är deras 365-serie de är från. Ska kolla på andra alternativ, som inte är från Ikea, och ska kolla om det kan råka finnas något bra på myrorna eller liknande.Tyvärr får en ofta vad en betalar för Är det en rustikt designad serie (Gladelig)? Jag klämde på den och satte ner den direkt, det kändes inte som solitt gods.
Vill du ha något i den stilen som är bra rekommenderar jag Broste Copenhagens Nordic-serier
Det har jag också, men det är platta tallrikar. Vet inte om det är något med skålformen som gör att det inte blir lika bra... Skålarna är dessutom ganska tunna.Och jag har enkela vita tallrikar från Ikea som jag skulle vilja byta, men de hänger med trots att de är 10 år gammal
Tror vi har såna och fått kasta ett helt gäng. Numera använder jag de få som är kvar till katternas mat typ. Men köpte några andra som är turkosa från Ikea som verkar hålla för alltDet har jag också, men det är platta tallrikar. Vet inte om det är något med skålformen som gör att det inte blir lika bra... Skålarna är dessutom ganska tunna.
På min arbetsplats spelar vi ofta spelet mitt-möte-är-viktigare-än-ditt-du-får-ta-hand-om-det-där-vilddjuret-till-valp-som-någon-absolut-skulle-köpa.Ska ha Teams-möte med nya chefen idag (vi har fått ny CEO). Jag måste slänga ut kattrackan, jag vill inte ha en mötesbombande katt
Grattis! Ebba är fint namnBebis 1 vecka gammal idag Kom med akutsnitt 15 dagar innan BF. Lilla B mår också bra, var på gastro idag med husse för fortsatt utredning men är just nu välmående!
Världens finaste namn Och grattis såklart!Tack En liten Ebba.
Ska ha Teams-möte med nya chefen idag (vi har fått ny CEO). Jag måste slänga ut kattrackan, jag vill inte ha en mötesbombande katt
Det kanske är så att du är i behov av båda? Arbete är en bra grej för att få in gage så man kan betala sina räkningar. Terapi går säkert att genomföra simultant.Ska snart ha ett möte med en rekryterare.
Tror att jag behöver mer terapi än arbete.
Men jag ska prata med dem i alla fall
Det ena utesluter inte det andra.Ska snart ha ett möte med en rekryterare.
Tror att jag behöver mer terapi än arbete.
Men jag ska prata med dem i alla fall
Ja fy samma här! =/.Jag är ändå rätt "van" vid halsprov då jag hade mängder med halsfluss när jag växte upp. Men att göra det på sig själv är vara fullkomligt vidrigt.