Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Vad ska du operera? Hoppas det går braIväg till Gyn på Ackis nu
Få se om det blir en operation
Det här var bara nässkrap. Kan tänka mig att svalget är betydligt värre med tanke på hur jag reagerade vid gastroskopin
Jag ska snart göra bronkoskopi. Är INTE direkt taggad. Gastroskopi känns ändå på ngt sätt mer logiskt. I matstrupen ska ju saker ner. I luftstrupen … mindre logiskt.
Gastroskopi gör ONT. Dessutom hade jag ont i säkert en vecka efteråt. Plus att tungan var bedövad länge efter undersökningen. De bedövade bara tungan nämligen. Vad nu det skulle vara bra för.Fast en sväljer ju inte en lång slang när en äter Jag gör alltså hellre 100 koloskopier än en gastroskopi... det var verkligen helt vidrigt.
Men jag kan gärna hoppa över en bronkoskopi också, helt ärligt
Gastroskopi gör ONT. Dessutom hade jag ont i säkert en vecka efteråt. Plus att tungan var bedövad länge efter undersökningen. De bedövade bara tungan nämligen. Vad nu det skulle vara bra för.
Ska nån gång mer göra nåt sånt får de sedera mig.
Fast en sväljer ju inte en lång slang när en äter Jag gör alltså hellre 100 koloskopier än en gastroskopi... det var verkligen helt vidrigt.
Jag hade inte ont så länge men hade mer eller mindre panik hela undersökningen pga kräkreflexen (inget lugnande, jag tvingade mig själv att klara det).
Min hulda mor var sky high när de gjorde det på henne, min moster hade fnissat åt henne när hon hämtade henne efteråt (jag var så liten att jag inte hade körkort)
Gastroskopi är fruktansvärt. Får kväljningar bara jag tänker på det.Fast en sväljer ju inte en lång slang när en äter Jag gör alltså hellre 100 koloskopier än en gastroskopi... det var verkligen helt vidrigt.
Jag hade jätteroligt under mina två gastroskopier. Mer lugnande åt folket
När jag skulle göra tänkte jag att jag behöver väl inget lugnande. Väl där tog jag tacksamt emot det. I vanliga fall avskyr jag att bli daltad med och om någon skulle prata med mig med bebisröst som om jag vore ett litet barn hade jag blivit vansinnig. Inte där och då dock!Jag hade inte ont så länge men hade mer eller mindre panik hela undersökningen pga kräkreflexen (inget lugnande, jag tvingade mig själv att klara det).
Min hulda mor var sky high när de gjorde det på henne, min moster hade fnissat åt henne när hon hämtade henne efteråt (jag var så liten att jag inte hade körkort)