Den funkar inte på mig, jag kniper ihop ögnonen omedvetet varje gång...Faktiskt! Man tror man är beredd varje gång och så ba *........POFF!!!*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den funkar inte på mig, jag kniper ihop ögnonen omedvetet varje gång...Faktiskt! Man tror man är beredd varje gång och så ba *........POFF!!!*
Den funkar inte på mig, jag kniper ihop ögnonen omedvetet varje gång...
Häftigt mönster! Har fått upp ögonen för duvor lite grann efter ha läst om att papegojor och fåglar av den typen är egentligen opassande som husdjur och då har duvor och höns föreslagits istället. Blev lite nyfiken på duvor då.Och vad är personligt space!?
Visa bifogad fil 85077
(Han missade axeln lite, brukar sätta sig fint men idag blev det lite knasigt!)
Det har åtminstone bara hänt mig en gång .. Men den tandläkaren var lite stingslig och väckte mig genast när de märkte att jag höll på att slumra till annars hade jag fortsatt passa på med det!Min far brukade sova hos tandläkaren Det var mer än en gång tandis fick väcka honom när han var färdig
Jag hatar den där puff-maskinen! Den om något är obehaglig.Min pappa med!
Frågade någon gång vad han är rädd för. Han funderade länge för att komma på ngt annat än förlora nära/kära. Han får svindel. Så höjder är inte så kul. Och sen ”den där maskinen hos optikern som blåser puffar i ögat”. Thats it!
Jag är inte direkt en rädd person. Men min lista är fasen så mkt längre.
Ja, han är så vacker den där!Häftigt mönster! Har fått upp ögonen för duvor lite grann efter ha läst om att papegojor och fåglar av den typen är egentligen opassande som husdjur och då har duvor och höns föreslagits istället. Blev lite nyfiken på duvor då.
Håller med. Den är fruktansvärd.Jag hatar den där puff-maskinen! Den om något är obehaglig.
Jag tänkte mer typ hajar, cancer eller liknande. När jag frågade vad han var mest rädd för.Jag hatar den där puff-maskinen! Den om något är obehaglig.
Aldrig hört om skrattduvor! Men har inte kollat noggrannare på det än. Jag hade tidigare tänkt mig att man har dem utomhus, men "kan" man ha papegojor inomhus så bör ju duvor gå.Ja, han är så vacker den där!
Samma här! Har bara hört gott om skrattduvor, de blir lätt väldigt tama och är mindre än vanliga duvor = passar bättre som husdjur. Sen är duvors läten låga, så himla mysiga och rogivande.
Finns i lite olika färger de med:
Visa bifogad fil 85089
Jag hade valt nummer 1. Känns praktiskt att ha som en ögla liksomBorde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.
Hilfe!
Ha i åtanke att det ska vara 2 flätor till varje nyckelring dvs antingen 2 raka eller 2 runda. Vilken hade ni valt?
nr 1
Eller nummer 2
Medans jag ännu håller på så ska min väninna måla en av mina hästar i akvarell och jag är osäker på om den ska vara i a4 eller a3
Vad hade ni valt?
1 och A4Borde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.
Hilfe!
Ha i åtanke att det ska vara 2 flätor till varje nyckelring dvs antingen 2 raka eller 2 runda. Vilken hade ni valt?
nr 1
Eller nummer 2
Medans jag ännu håller på så ska min väninna måla en av mina hästar i akvarell och jag är osäker på om den ska vara i a4 eller a3
Vad hade ni valt?
Kolla upp vad för ram du vill ha till målningen, så kanske det kan underlätta beslutetBorde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.
Hilfe!
nr 1
Eller nummer 2
Vad hade ni valt?
1 och A4Borde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.
Hilfe!
nr 1
Eller nummer 2
Vad hade ni valt?