Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjort alla möjliga undersökningar i mitt liv men värst tyckte jag kontraströngen av halsen var .. de vidriga tuggummi liknande skiten man måste ha i munnen under tiden 🤢🤢 Aldrig mer.

De konstaterar att jag har trångt i halsen och därför jag sätter vatten och mat i luftstrupen istället. Vilket jag i för sig kunde ha talat om för dem utan den där undersökningen 🤣💁 Haft så hela livet och min mamma var livrädd när hon fick mig för jag satte i halsen hela tiden och dessutom var jag hennes först barn så hon hade ju inte så mycket erfarenhet direkt. Pappa brukade vända upp och ned på mig hjälpte tydligen 🙈

Men min mormor hon var en skön prick, sällan hon var rädd för något trots alla undersökningar och operationer hon genom gick ❤️ Hon var speciell på många sätt men världens mest kärleksfulla människa när hon hade sina bra perioder. Så tacksam att hon fick vara min mormor trots att vi inte har några blodsband ❤️
 
Min far brukade sova hos tandläkaren :D Det var mer än en gång tandis fick väcka honom när han var färdig :rofl:
Det har åtminstone bara hänt mig en gång .. :angel: Men den tandläkaren var lite stingslig och väckte mig genast när de märkte att jag höll på att slumra till :cautious: annars hade jag fortsatt passa på med det!
Kanske en och annan dålig erfarenhet av folk som biter ned när de sover... :nailbiting:
 
Suck kom hem och insåg att jag förträngt att jag hade ner duschdraperiet i morse när jag duschade och halkade. Var försenad så på med kläderna och sprang. Nu ligger de i en hög på badrumsgolvet och den förbaskade stången ska passas in igen i väggarna.
 
Min pappa med! 😂
Frågade någon gång vad han är rädd för. Han funderade länge för att komma på ngt annat än förlora nära/kära. Han får svindel. Så höjder är inte så kul. Och sen ”den där maskinen hos optikern som blåser puffar i ögat”. Thats it! 🤷‍♀️

Jag är inte direkt en rädd person. Men min lista är fasen så mkt längre. 😅
Jag hatar den där puff-maskinen! Den om något är obehaglig.
 
Häftigt mönster! :love: Har fått upp ögonen för duvor lite grann efter ha läst om att papegojor och fåglar av den typen är egentligen opassande som husdjur och då har duvor och höns föreslagits istället. Blev lite nyfiken på duvor då.
Ja, han är så vacker den där! <3

Samma här! Har bara hört gott om skrattduvor, de blir lätt väldigt tama och är mindre än vanliga duvor = passar bättre som husdjur. Sen är duvors läten låga, så himla mysiga och rogivande.

Finns i lite olika färger de med:
Flaggis 2.jpg
 
Ja, han är så vacker den där! :heart

Samma här! Har bara hört gott om skrattduvor, de blir lätt väldigt tama och är mindre än vanliga duvor = passar bättre som husdjur. Sen är duvors läten låga, så himla mysiga och rogivande.

Finns i lite olika färger de med:
Visa bifogad fil 85089
Aldrig hört om skrattduvor! Men har inte kollat noggrannare på det än. Jag hade tidigare tänkt mig att man har dem utomhus, men "kan" man ha papegojor inomhus så bör ju duvor gå.
Jag kan tänka mig duvornas läten :love: bör ju vara mycket mera gulligt!
 
Borde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.

Hilfe!

Ha i åtanke att det ska vara 2 flätor till varje nyckelring dvs antingen 2 raka eller 2 runda. Vilken hade ni valt?

nr 1
20200129_202119-500x500.jpg

Eller nummer 2
Screenshot_20211106-143332_Instagram.jpg


Medans jag ännu håller på så ska min väninna måla en av mina hästar i akvarell och jag är osäker på om den ska vara i a4 eller a3

Vad hade ni valt?
 
Borde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.

Hilfe!

Ha i åtanke att det ska vara 2 flätor till varje nyckelring dvs antingen 2 raka eller 2 runda. Vilken hade ni valt?

nr 1
20200129_202119-500x500.jpg

Eller nummer 2
Screenshot_20211106-143332_Instagram.jpg


Medans jag ännu håller på så ska min väninna måla en av mina hästar i akvarell och jag är osäker på om den ska vara i a4 eller a3

Vad hade ni valt?
Jag hade valt nummer 1. Känns praktiskt att ha som en ögla liksom :D
På fråga 2 hade jag nog valt en a4 faktiskt. Då är den ju lätt att ha på olika sätt, typ stående på en byrå eller på väggen. a3 känns som att man bara kan ha på väggen, skulle se lite för stor ut på en byrå.
 
Borde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.

Hilfe!

Ha i åtanke att det ska vara 2 flätor till varje nyckelring dvs antingen 2 raka eller 2 runda. Vilken hade ni valt?

nr 1
20200129_202119-500x500.jpg

Eller nummer 2
Screenshot_20211106-143332_Instagram.jpg


Medans jag ännu håller på så ska min väninna måla en av mina hästar i akvarell och jag är osäker på om den ska vara i a4 eller a3

Vad hade ni valt?
1 och A4
 
Borde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.

Hilfe!

Ha i åtanke att det ska vara 2 flätor till varje nyckelring dvs antingen 2 raka eller 2 runda. Vilken hade ni valt?

nr 1
20200129_202119-500x500.jpg

Eller nummer 2
Screenshot_20211106-143332_Instagram.jpg


Medans jag ännu håller på så ska min väninna måla en av mina hästar i akvarell och jag är osäker på om den ska vara i a4 eller a3

Vad hade ni valt?
Kolla upp vad för ram du vill ha till målningen, så kanske det kan underlätta beslutet :)
 
Borde verkligen fokusera på jobb meeeeeeen istället funderar jag på vilken jag vill ha.

Hilfe!

Ha i åtanke att det ska vara 2 flätor till varje nyckelring dvs antingen 2 raka eller 2 runda. Vilken hade ni valt?

nr 1
20200129_202119-500x500.jpg

Eller nummer 2
Screenshot_20211106-143332_Instagram.jpg


Medans jag ännu håller på så ska min väninna måla en av mina hästar i akvarell och jag är osäker på om den ska vara i a4 eller a3

Vad hade ni valt?
1 och A4
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
23 858
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp