Du kanske inte är tillräckligt gammal? Är man yngre slipper man bli puffad i ögonen.
Jag har blivit det sedan jag var typ 45 tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske inte är tillräckligt gammal? Är man yngre slipper man bli puffad i ögonen.
Ungefär samma här, tror jag - med reservation för att det var ett bra tag sedan jag var 45Jag har blivit det sedan jag var typ 45 tror jag.
Ja, vanliga duvor är ju såpass stora (och lite klumpiga) att de behöver få flyga utomhus men de mindre och nättare skrattduvorna (kallas även turkduva om jag förstått det rätt) går bra att ha inne, även om de såklart gärna har tillgång till voljär och/eller friflygning också om det finns möjlighet till det.Aldrig hört om skrattduvor! Men har inte kollat noggrannare på det än. Jag hade tidigare tänkt mig att man har dem utomhus, men "kan" man ha papegojor inomhus så bör ju duvor gå.
Jag kan tänka mig duvornas läten bör ju vara mycket mera gulligt!
Då borde de puffa dig nästa gång du går till optikern. Inte kul, men bra.f.1974
Men vad konstigt att det är så olika?Jag har fått puff i ögonen sedan jag fick glasögon när jag var 20 år typ. Alltid trott att det hör till för alla hos optikern.
Jag kanske ser gammal ut.Men vad konstigt att det är så olika?
Jag har blivit det sen innan 40Jag har blivit det sedan jag var typ 45 tror jag.
Jag har fått puff i ögonen sedan jag fick glasögon när jag var 20 år typ. Alltid trott att det hör till för alla hos optikern.
okDå borde de puffa dig nästa gång du går till optikern. Inte kul, men bra.
Jag var typ 25 när de gjorde det på migDu kanske inte är tillräckligt gammal? Är man yngre slipper man bli puffad i ögonen.
Aaah. Nu blev jag också sjukt sugen på vinägerchips. Och har inte tillstymmelsen till sånt hemma.Kaos kaos kaos på jobbet. Igen. Blir ju inte bättre av att vädret ställer till det för oss ovanpå alla sjukdomsfall.
Jag är dessutom sjukt sugen på vinägerchips.
Inte jag heller Det finns inte ens i mataffärerna i grannbyn, så jag kan inte åka och köpa.Aaah. Nu blev jag också sjukt sugen på vinägerchips. Och har inte tillstymmelsen till sånt hemma.