Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såna gånger vill jag ha katterna inne, annars måste jag sätta mig på ett annat ställe än jag vanligtvis gör. Annars sitter jag precis så jag ser att katterna sitter på bron, jamar, stirrar och vill in. Då får alldeles för dåligt samvete och kan inte koncentrera mig, främst för att jag vet att katterna vet att jag ser dom men ändå inte släpper in dom /kattägd:cautious:

Eftersom jag renoverar mitt kontor och det ser för j-ligt ut rent ut sagt så tar jag mötet i TV-soffan som är på andra våningen, dvs jag kan inte höra katten om hon vrålar :D

Och innan någon anmäler mig för att vara en dålig kattslav så kan jag tillägga att hon gillar att vara ute... det är bara det att hon vill gärna hålla koll på matte också, därför vrålar hon in sig rätt snabbt :love:

Edit: ALLRA helst vill hon vråla ut matte så hon kan vara ute OCH hålla koll på mig :laugh:
 
Ridit på ridskolan. Fick höra av en som satt på läktaren att jag såg så himla glad ut och satt med ett stort leende oavsett vad hästen gjorde😊 Själv kändes det som om jag var en högröd flåsande tomat :laugh:
Jag ser mest sur ut. Resting bitchface x1000 typ. Alltid när jag sitter till häst.
Att det inombords känns som att jag svävar på rosa moln för att jag får rida (oavsett hur det går) är inget som syns utåt :rofl:
Önskar typ jag var som Patrik Kittel. :p
 
Jag ser mest sur ut. Resting bitchface x1000 typ. Alltid när jag sitter till häst.
Att det inombords känns som att jag svävar på rosa moln för att jag får rida (oavsett hur det går) är inget som syns utåt :rofl:
Önskar typ jag var som Patrik Kittel. :p
Haha! Det är när man går runt med ett stort leende på läpparna som man bör bli orolig istället. Herregud vad händer är du helt frisk behöver du något? Är du säker på att du är ok och inte fått en hjärnblödning eller nått :rofl:
 
Tack! 🤗
Oftast har jag svårt för att ta upp kontakten igen, jag känner mig så obekväm med att kontakta någon "först". Men denna gången gjorde jag det, sen kan det ju "ta slut" igen, men då har man i alla fall försökt 😊

Hejar på dig om du också bestämmer dig för att ta upp gamla kontakter! :)
Jag är precis likadan. Jag kan nog framstå som ganska socialt självsäker, men på insidan är jag SÅ långt ifrån det. Även efter att mina tre "nygamla" vänner tackat ja till att ses gick jag runt och tänkte "äsch, de vill väl inte umgås med mig heller, tänk om de inte vill ses trots allt, om de bara känner att de borde". Någonstans inom mig fanns det också en lite mer rationell och vettig röst som sa att då hade de väl för i helskotta kläckt ur sig nån ursäkt, vilken som helst, men det är ju tyvärr sällan den rationella sidan av hjärnan som får övertaget i sådana här situationer 🙄
 
Hur bekväm får man vara egentligen?! :love:
VideoCapture_20220202-104803.jpg
 
Efter lite justering i personalgruppen fick jag bra kollegor :D
De ringde dessutom från bemanningen för att kolla om jag kan vara klienthandläggare imorgon. Det är inte särskilt roligt men istället för att jobba 7-19 jobbar jag 7.30-16.09 så det innebär att dottern kan rida åtminstone en ponny imorgon :) Tackade således ja.
 
Jag är precis likadan. Jag kan nog framstå som ganska socialt självsäker, men på insidan är jag SÅ långt ifrån det. Även efter att mina tre "nygamla" vänner tackat ja till att ses gick jag runt och tänkte "äsch, de vill väl inte umgås med mig heller, tänk om de inte vill ses trots allt, om de bara känner att de borde". Någonstans inom mig fanns det också en lite mer rationell och vettig röst som sa att då hade de väl för i helskotta kläckt ur sig nån ursäkt, vilken som helst, men det är ju tyvärr sällan den rationella sidan av hjärnan som får övertaget i sådana här situationer 🙄
Jag känner precis samma! Att en av personerna inte svarade stör mig inte eftersom det är ett svart på vitt svar att hen inte vill. Men med de två som svarade känner jag likadant som du beskrev. Och den känslan triggas igång så himla lätt för mig, det räcker med minsta lilla sak som andra troligen inte ens hade lagt märke till. Men för mig går hjärnan igång direkt med tankar som "nej, hon vill inte ha kontakt med mig egentligen, hon gör det bara för min skull och för att hon känner sig skyldig". Det är ju egentligen inte rimligt men tankarna lever sitt egna liv🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 740
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp