Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på kbt idag och ska tillbaka imorgon men till läkare istället och utreda sköldkörteln :D Jag hoppas innerligt att det är sköldkörteln som strular, det hade varit så fantastiskt skönt att få en diagnos på helvetet. Dock irriterad för att jag var tvungen att komma med förslaget själv efter att spontant hört talas om det istället för att vården lagt ihop 1+1 :mad:
 
Var en sväng förbi pappas lägenhet igen. Hoppas bli färdig där snart. Men iaf så hade han visst mat hemma! Han använde balkongen som kylskåp tydligen! Hittade nämligen en massa olika korvar, smör osv osv. Låter kanske jättekonstigt men blev faktiskt glad. Det betyder att han faktiskt visst åt och hade mat hemma och inget han bara snackade om och inte bara levde på äckliga konserver.
 
Ridit på ridskolan. Fick höra av en som satt på läktaren att jag såg så himla glad ut och satt med ett stort leende oavsett vad hästen gjorde😊 Själv kändes det som om jag var en högröd flåsande tomat :laugh:
Haha men det är väl bra ändå 😂
Jag brukar ju annars vara mer tvärtom. Tar någon kort eller så så lyckas jag göra någon väldigt skum min. Oftast när hästen går som bäst. Det var någon som sa en gång. Man vet att nu går hästen bra när karamelldrottningen ser ut att snart mörda någon.

Men alltså 🙈😂
 
Haha men det är väl bra ändå 😂
Jag brukar ju annars vara mer tvärtom. Tar någon kort eller så så lyckas jag göra någon väldigt skum min. Oftast när hästen går som bäst. Det var någon som sa en gång. Man vet att nu går hästen bra när karamelldrottningen ser ut att snart mörda någon.

Men alltså 🙈😂
Jag tror jag behåller mitt leende ändå nu när jag tänker efter :angel::p bra egenskap på dressyrtävlingar om något 😅
 
Pratade med mellansonen idag,
han sa att han var den sista vuxna som lämnade huset där jag och ex frun bodde.
jag fattade inte riktigt vad han menade.
men han pratade om hur allt spårade ur när separationen blev ett faktum.
och han var tvungen att se till att lillsyrran fick mat och det fanns rena kläder för honom och de andra syskonen.
Han sa en hel del andra saker också.
men det var inte lätt att höra.
men han har rätt.
men han är inte bitter i alla fall.
 
Eftersom barnet är lite knäppt så ville hon rida i paddocken istället för i ridhuset :cautious:
Nåja, det var kanske inte så mysigt men överkomligt :p
Därefter har vi handlat mat och dottern har lagat mat. Dessutom har jag hunnit duscha och kollat på en film. Nu ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis mysa med katten :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 502
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp