Sägs och sägs? Jag vet de som inte känt av trean speciellt mycket.Kan vara en bra ide då den tredje sägs vara värre.....! Hoppas det blir tvärtom istället! . Vår hankatt ska vaccineras i mars så det är snart dags .
För mig var tvåan värst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sägs och sägs? Jag vet de som inte känt av trean speciellt mycket.Kan vara en bra ide då den tredje sägs vara värre.....! Hoppas det blir tvärtom istället! . Vår hankatt ska vaccineras i mars så det är snart dags .
Åh, hurra! Hoppas de kan hjälpa dig med värken!Fick från reumatologen att jag ska få tid dit.
Vad skönt
Verkar variera men de flesta i min omgivning har blivit sämst av tredje. Skönt att du inte fick det så!Sägs och sägs? Jag vet de som inte känt av trean speciellt mycket.
För mig var tvåan värst.
Men så säger man väl inte?! Så otrevligt!Det var finare förut
Tror inte @Sonic76 tog det så då vi känner varannMen så säger man väl inte?! Så otrevligt!
Ja jag håller tummarna.Åh, hurra! Hoppas de kan hjälpa dig med värken!
Bra jobbat! Ibland är det svårt att ta upp gamla kontakter (eller, iaf för mig). Jag tycker att det var modigt och även jag blev lite pushad.Efter inspiration från den här tråden har jag kontaktat tre kompisar som jag har tappat kontakten med
Två av dem har svarat och vi har börjat prata igen (de bor 4-5h från mig så det är inte aktuellt att ses än). Den ena har jag inte pratat med på två år då vi tog en paus och den andra har jag inte pratat med på ett år för att det rann ut i sanden.
Det känns kul att ha kontakt igen! Det märks att vi inte har pratat på ett tag, men det är ändå inte sådär stelt och obekvämt
Visade sig vara covid men är inte värre än en redig förkylning, så det ger sig väl snartEller också är det bara en förkylning, de går ju också!
Vilken vacker tjej! Skönt att hon är försiktig om sig ändå.@Scandi Jag stötte på grannens fina duva på vägen hem. Jag lockade och lockade men hon kom inte närmare - när hon fick syn på matte flög hon genast dit däremot. Hon är så tjusig!
Visa bifogad fil 85027
Vad är Ackis? *lite nyfiken*ska kvällsfika och duscha sedan
Har sovmorgon i morgon. Ledig pga Ackis besök