Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter inspiration från den här tråden har jag kontaktat tre kompisar som jag har tappat kontakten med 😊

Två av dem har svarat och vi har börjat prata igen (de bor 4-5h från mig så det är inte aktuellt att ses än). Den ena har jag inte pratat med på två år då vi tog en paus och den andra har jag inte pratat med på ett år för att det rann ut i sanden.

Det känns kul att ha kontakt igen! Det märks att vi inte har pratat på ett tag, men det är ändå inte sådär stelt och obekvämt :)
Bra jobbat! Ibland är det svårt att ta upp gamla kontakter (eller, iaf för mig). Jag tycker att det var modigt och även jag blev lite pushad. 👍
 
Måste få skryta upp "min" djuraffär ännu en gång, de är underbara! <3

"Please be aware when buying reptiles that we check ALL setups, we ask you to fill in a form and we strive for the best husbandry so we do have minimum sizing such as bearded dragon should not be in anything under 4ft from the get go this will ensure your animal thrives and the correct conditions can be maintained. If you show a setup that isn't correct you will be refused sale, arguing with us will not change this we would rather refuse sale and your money than allow an animal to live in something that is not suitable. We advocate for upto date husbandry for reptiles we only want the best for our animals, issues like this do not happen often as most of my customers have throughly researched or already been provided our caresheets. So please before coming to purchase an animal find out the recommended enclosure size. Exotic Shops that do business this way are the ones you want to support as you know animal welfare is the heart of their business."
 
@Scandi Jag stötte på grannens fina duva på vägen hem. Jag lockade och lockade men hon kom inte närmare - när hon fick syn på matte flög hon genast dit däremot. Hon är så tjusig!
20220128_155721[1].jpg
 
Fått lite gjort ikväll fast det gick segt. Hela jag är seg så förberedde alarmen till imorgon för säkerhets skull och då fick jag fundera över vilken veckodag det är, var på vippen att sätta fel larm 😅 äter sen middag och slötittar på Tv:n.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 410
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp