Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tomater, chili och roliga gurkor! Perfekt ju!Har armbågat mig till friskvårdstimme och massage Så slutar lite tidigare, åker hem och får massage, och sen ska jag promenera till blomsterlandet och se om jag hittar några fröer jag vill ha i balkonglådorna.
Jag har inga balkonglådor, men det är fastbyggt hållare på balkongräcket som man kan stoppa balkonglådor i. Har inte heller någon jord, men jag har ju tid på mig att skaffa bådadera.
Vill ha blommor inne på balkongen också (inglasad) men det blir upp till 55 grader där på sommaren och jag vet inte vilka blommor som skulle överleva där
Varför ledsen gubbe @dobbis
Varit och handlat och bunkrat ordentligt. Nu ska jag laga kålpudding, chili, matvete, köttfärssås och lite annat smått och gott och fylla frysen så jag kan äta riktig mat och inte bara snabbmakaroner. De hade nötfärs på extrapris så passade på att köpa det.
Alltså jag planerar inte att laga allt idag eller ens i morgon, men en sak per dag och frysa in resterna. Ser extremt mycket framåt att bara kunna ta ut bra mat ur frysen och slänga in i mikron.
Det var finare förutVarför ledsen gubbe @dobbis
Haha ja men står inte ut med eksemen jag får med längre hårDet var finare förut