Snöar på tvären .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vila. Inte måla.39,8 wtf. Fryser som satan. Skönt att målarrummet är granne med husets värmecentral
Fast det får du väl, om du vill? Det vill säga ta hem honom? Jag tog hem min häst från ett annat stort djursjukhus när jag inte ansåg att hon behövde stå kvar för observation över natten för dyra pengar, när jag lika väl kunde sköta det hemma. Det handlade alltså inte om något livshotande akut tillstånd i mitt fall.fattar att de har fullt upp på Strömsholm men om det inte anses mer akut än att de kanske hinner titta på det idag så undrar jag lite varför han skulle vara kvar, då hade det varit bättre att jag hade tagit hem honom igår och bokat en tid tills på måndag. Mycket pengar på att han ska ligga i en bur och vänta.
Självklart får jag ta hem honom, men när jag lämnade igår så så de att han skulle tas om hand direkt, sen ringde jag vid 18 och då stod han på tur, fick sen meddelande vid 21 att de inte hade hunnit med honom men att han skulle gå in på operation under natten eller morgonen. Nu ringde jag igen och han har fortfarande inte fått kommit in. Hade de sagt redan från början att han antagligen inte skulle tas om hand så hade jag tagit hem honom istället. Nu skjuts det bara upp.Fast det får du väl, om du vill? Det vill säga ta hem honom? Jag tog hem min häst från ett annat stort djursjukhus när jag inte ansåg att hon behövde stå kvar för observation över natten för dyra pengar, när jag lika väl kunde sköta det hemma. Det handlade alltså inte om något livshotande akut tillstånd i mitt fall.
Ja, DÅ är det ju förmodligen något skumt på gång.
Om jag har pluggat idag? Svar nej
Om jag har suttit i soffan, druckit kaffe och ätit delicatobollar? Svar ja