Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spanar på postbilen som närmar sig med ett paket med vandringsshorts. Ironiskt nog eftersom det just nu ösregnar och temperaturen sjönk till 12 grader :eek:
 
Bakar! Hittills har vi åstadkommit 80 frallor, 55 kanelbullar, två plåtar kärleksmums, det till chokladbollar, ett hundratal småkakor och det står just en rabarberkaka i ugnen. Så, typ halvvägs! 😁🙌🏻
Skicka några hit va 🤩 brukar inte vara förtjust i kakor men just nu är jag hungrig och kanelbullar, kärleksmums och chokladbollar låter orimligt smarrigt 🤤
 
En timme kvar av den här arbetsdagen. Därefter väntar fyra dagar ledighet. Välbehövlig ledighet. Jag håller tummarna för att vädret ska tillåta segling i alla fall någon av dagarna.
 
Hemma tidigt idag, skönt för jag är trött. Och barnet var hemskt trött igår så bra för honom också. Rolig dag på jobbet, avslutade med långlunch ☺️
 
I förmiddags lämnade pappa jordelivet. Vet inte om jag är konstig men jag stannade kvar på jobbet, jobbar själv idag och känner att det går lika bra att jobba dagen ut. Tar dock ledigt i morgon, dags att dra igång den administrativa karusellen...

Jag beklagar förlusten :heart

Det finns inga rätt eller fel i hur en reagerar, det viktiga är att en tillåter sig reagera när det känns att det är något som behöver komma ut. Ta hand om dig!
 
Står i systembolaget och behöver akut råd om ett rött italienskt vin för 100-120 kr. Mamma vill gärna prova något nytt och jag kan ingenting :cautious:
 
Har varit hos tandläkaren och filat ner en tand för att få en krona om två veckor. Nu har jag en liten stubb till tand i överkäken och det känns hur konstigt som helst. 🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
45 46 47
Svar
928
· Visningar
26 855
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 863
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 552
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp