Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet hur det känns! Har gått nästan 20.000 steg tre dagar i följd nu - i halvdana skor - så nu har jag benhinnor som vill ha flera dagar på spa och fötter som har tiotals blåsor och trots tre pack Compeed inte gillar mig alls.Kom precis hem från jobbet. Har gått ganska prick 22000 steg idag och nu ligger jag på rygg på hallgolvet för att svalka mig och sträcka ut lite. Borde nog äta något litet. Sedan ska jag försöka övertala sambon att ta kvällsrastningen av hundarna ikväll. Jag är inte pepp på att gå mer nu
I förmiddags lämnade pappa jordelivet. Vet inte om jag är konstig men jag stannade kvar på jobbet, jobbar själv idag och känner att det går lika bra att jobba dagen ut. Tar dock ledigt i morgon, dags att dra igång den administrativa karusellen...
Med lindad fot, sambons ena sko, en krycka och smärtlindring och älsklingen som körde min bil kunde jag svänga förbi stallet för att pussa pållan på mulen I alla fall (jo det är ju knöligt i hagen tyvärr men kunde gå där hästarna jämnat till det); resten fick jag hjälp med .
Sen fortsatte vi till samhället ett stycke bort för att tanka bilen och handla lite och asså det är ju tyngre att gå med en krycka och såklart betydligt långsammare än vanligt. Vi köpte också med hem en kartong av årets Glassbåtar med smak av rabarber och kardemumma och så lite nya blommor inne; en rosa kalanchoe i köksfönstret då de trivs så bra där och en rosa krukros när den var nedsatt i pris; se hur länge den överlever .