Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddar för Studieresa med niorna. Vi ska till brigadmuseum och sen får de göra stan och så ska vi en sväng till Mariebergskogen.
Man brukar åka till Stockholm med niorna men det fanns det inte pengar till tydligen.
Men solen skiner så vi hoppas på en bra dag.
Bara fem dagar kvar med dom nu. Det känns i hjärtat.
 
Ska strax gå morgonpromenad med odjuren innan jag åker och lägger in mig ett par timmar på lasarettet för påfyllnad av antibiotika, provtagningar, omläggning och läkarrond. Ska lämna tillbaka en äcklig morfintablett som de gav mig trots att jag inte tål det. :cautious:
Känner mig bortskämd. 😅

Jättegullig personal, fått en frukostbricka, antibiotikadropp, lämnat lite prover och väntar på ronden. 🙂
 
Beställt en ny modell (kom ut idag) av en favoritklänning. Det finns en massa annat fint i kollektionen också, men jag känner att jag egentligen inte borde lägga (mer) pengar på kläder alls just nu så höll i mig själv hårt. Men just den klänningen är så fin, och bekväm, på sommaren och jag känner mig så fin i den :heart .

Har tränat och ska städa av hemma.
 
Började dagen idag med promenad med hundarna. Var lite kyligt i t-shirt faktiskt då det blåser en del. Men jag går mig alltid varm så det va perfekt tillslut 😅 Känner mig lite seg idag men bara att beta av jobb innan lunch.
 
Bakar inför torsdagens loppiscafé, lika bra att utnyttja dagens vab till något vettigt.
Måste ta med mig sonen in till jobbet sen och signera betyg dock, men det blir nog bra. Han är iaf feberfri igen nu och svullnaden har gått ned så pass att han kan öppna ögat. 🙌🏻

Funderar på om jag kan utnyttja min trasiga frys att kyla kakor i, den håller ju ändå näääästan frysgrader. Så det borde ju funka för att hålla färskt bättre än rumstemperatur iaf. 🤔
 
Frukost.

IMG_6859.jpeg
 
Hmm, är det bättre att få in skumgummit innan överdraget hunnit torka än när det är helt torrt?
Har du funderat på att skaffa ett överdrag för att skydda överdraget till skumgummit så du kanske slipper tvätta överdraget till skumgummit utan kan tvätta bara överdraget till överdraget :confused:
Hängde du med :)
Hälsn/
Hon som har filtar i soffan för att kunna äta choklad i soffan och spilla ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
46 47 48
Svar
950
· Visningar
27 192
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 864
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 570
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp