Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hela min familj röstar på samma parti, dock personröstar vi för ovanlighetens skull på olika kandidater. Jag tycker det är fint att familjen delar samma värderingar. 😊
Jag har ingen aning om vad mina föräldrar, syskon och syskonbarn röstar på. Frågade min mamma nån gång när jag var ung men hon ville inte säga vad hon röstar på och att hon inte vet vad pappa röstar på.
Så valhemligheten är stark i min familj.
 
Jag har ingen aning om vad mina föräldrar, syskon och syskonbarn röstar på. Frågade min mamma nån gång när jag var ung men hon ville inte säga vad hon röstar på och att hon inte vet vad pappa röstar på.
Så valhemligheten är stark i min familj.
Hälften av vad vi i familjen pratar om är typ politik. 😅
Dessutom har mitt syskon varit väldigt aktiv i MP och suttit i kommunfullmäktige och sånt.
 
Var på möte. Gick till Ica sen. Glömde hämta ut ett viktigt paket på instabox så får ta det imorgon
Nu fundera på om det är värt att gå hem och sen tillbaka mellan 16:45 och 18:10 imorgon
 
Rätt så jävla skitirriterad över att min chef (som ofta hör av sig på lediga dagar/sjukdagar med icke-brådskande ärenden) nu tog priset ikväll. Klockan 19 fick jag ett sms från chefen med en rätt liten branschnyhet som inte ens berör oss nu och kanske aldrig kommer att göra det heller.

Det känns så sjukt onödigt att smsa sånt till min jobbtelefon långt efter ordinarie arbetstid så jag skickade faktiskt ett ganska otrevligt svar.
 
Rätt så jävla skitirriterad över att min chef (som ofta hör av sig på lediga dagar/sjukdagar med icke-brådskande ärenden) nu tog priset ikväll. Klockan 19 fick jag ett sms från chefen med en rätt liten branschnyhet som inte ens berör oss nu och kanske aldrig kommer att göra det heller.

Det känns så sjukt onödigt att smsa sånt till min jobbtelefon långt efter ordinarie arbetstid så jag skickade faktiskt ett ganska otrevligt svar.

Kan du inte stanga av jobb mobilen nar du kommer hem? Aven om den inte var avstangd skulle jag nog latsas att jag inte sett det forran Mondag morgon.
 
Jag fick ett litet utbrott på jobbet och blev inkallad till chefen
Men jag har mått jättedåligt över en grej på jobbet och så fick jag höra en annan sak så nu rann det över
Vad är egentligen skyddsombud och fackombuds roll/ansvar om det förekommer mobbning på en arbetsplats?
 
Hela min familj röstar på samma parti, dock personröstar vi för ovanlighetens skull på olika kandidater. Jag tycker det är fint att familjen delar samma värderingar. 😊
Haha, jag kommer från mer delade hemförhållanden. Min mamma var socialdemokrat, även om många åsikter om sakfrågor inte riktigt stämde överens med röd politik så var identiteten stark, pappa är starkt blå och har brukat rösta moderat (skulle inte förvåna mig om det varit ännu värre ibland).
 
Haha, jag kommer från mer delade hemförhållanden. Min mamma var socialdemokrat, även om många åsikter om sakfrågor inte riktigt stämde överens med röd politik så var identiteten stark, pappa är starkt blå och har brukat rösta moderat (skulle inte förvåna mig om det varit ännu värre ibland).
Mamma har röstat på V ibland, men dom senaste typ 20 åren har vi varit en stark MP-familj. 😊
 
Tater Tot, inte de man ater utan odagan till hund jag har, har pinkat pa vart AC aggregat. Da det ar central AC star aggregatet ute pa tomten och han har valt ett horn som ett kiss stalle ... och forstort "coils" som kommer kosta oss en hel massa pengar att fixa.😬 Tur for honom att han ar sa sot ... men nu kommer det upp ett staket runt AC'n, so there!
 
Jag fick ett litet utbrott på jobbet och blev inkallad till chefen
Men jag har mått jättedåligt över en grej på jobbet och så fick jag höra en annan sak så nu rann det över
Vad är egentligen skyddsombud och fackombuds roll/ansvar om det förekommer mobbning på en arbetsplats?
Först och främst chefens ansvar, sedan kan skyddsombud gå in och stötta och begära åtgärder som sedan ska följas upp
 
Jag fick ett litet utbrott på jobbet och blev inkallad till chefen
Men jag har mått jättedåligt över en grej på jobbet och så fick jag höra en annan sak så nu rann det över
Vad är egentligen skyddsombud och fackombuds roll/ansvar om det förekommer mobbning på en arbetsplats?
Undrar jag med
Har blivit mobbad minst 3 gg på mina 13 år inom Samhall
Och chefen gör inget
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
47 48 49
Svar
968
· Visningar
27 499
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 864
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 570
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp