Vad tufft du verkar ha det nu, hoppas det vänder snart.
Tack snälla. Det hoppas jag med, jag skriver ned händelseförloppet och tar med det till läkaren. Den här utsättningen har varit överjävlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tufft du verkar ha det nu, hoppas det vänder snart.
Jag har ingen aning om vad mina föräldrar, syskon och syskonbarn röstar på. Frågade min mamma nån gång när jag var ung men hon ville inte säga vad hon röstar på och att hon inte vet vad pappa röstar på.Hela min familj röstar på samma parti, dock personröstar vi för ovanlighetens skull på olika kandidater. Jag tycker det är fint att familjen delar samma värderingar.
Hälften av vad vi i familjen pratar om är typ politik.Jag har ingen aning om vad mina föräldrar, syskon och syskonbarn röstar på. Frågade min mamma nån gång när jag var ung men hon ville inte säga vad hon röstar på och att hon inte vet vad pappa röstar på.
Så valhemligheten är stark i min familj.
Vad kul! Hoppas att det är något du vill haSka titta på nytt ställe att eventuellt flytta till på lördag, spännande!
Är ett kollektiv, så mycket som ska fungera och vara bra. Men det ligger i rätt område och låter bra i teorin iaf.Vad kul! Hoppas att det är något du vill ha
Spännande!Är ett kollektiv, så mycket som ska fungera och vara bra. Men det ligger i rätt område och låter bra i teorin iaf.
Rätt så jävla skitirriterad över att min chef (som ofta hör av sig på lediga dagar/sjukdagar med icke-brådskande ärenden) nu tog priset ikväll. Klockan 19 fick jag ett sms från chefen med en rätt liten branschnyhet som inte ens berör oss nu och kanske aldrig kommer att göra det heller.
Det känns så sjukt onödigt att smsa sånt till min jobbtelefon långt efter ordinarie arbetstid så jag skickade faktiskt ett ganska otrevligt svar.
Nej, jag använder den ju som min privata mobil (vilket också är ok för företaget, jag tror att nästan alla mina kollegor gör så).Kan du inte stanga av jobb mobilen nar du kommer hem? Aven om den inte var avstangd skulle jag nog latsas att jag inte sett det forran Mondag morgon.
Haha, jag kommer från mer delade hemförhållanden. Min mamma var socialdemokrat, även om många åsikter om sakfrågor inte riktigt stämde överens med röd politik så var identiteten stark, pappa är starkt blå och har brukat rösta moderat (skulle inte förvåna mig om det varit ännu värre ibland).Hela min familj röstar på samma parti, dock personröstar vi för ovanlighetens skull på olika kandidater. Jag tycker det är fint att familjen delar samma värderingar.
Mamma har röstat på V ibland, men dom senaste typ 20 åren har vi varit en stark MP-familj.Haha, jag kommer från mer delade hemförhållanden. Min mamma var socialdemokrat, även om många åsikter om sakfrågor inte riktigt stämde överens med röd politik så var identiteten stark, pappa är starkt blå och har brukat rösta moderat (skulle inte förvåna mig om det varit ännu värre ibland).
Först och främst chefens ansvar, sedan kan skyddsombud gå in och stötta och begära åtgärder som sedan ska följas uppJag fick ett litet utbrott på jobbet och blev inkallad till chefen
Men jag har mått jättedåligt över en grej på jobbet och så fick jag höra en annan sak så nu rann det över
Vad är egentligen skyddsombud och fackombuds roll/ansvar om det förekommer mobbning på en arbetsplats?
Undrar jag medJag fick ett litet utbrott på jobbet och blev inkallad till chefen
Men jag har mått jättedåligt över en grej på jobbet och så fick jag höra en annan sak så nu rann det över
Vad är egentligen skyddsombud och fackombuds roll/ansvar om det förekommer mobbning på en arbetsplats?