Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta inte Best eller det på AJag har för första gången beställt hundkex hos zooplus. När jag skulle välja leveranssätt så fanns bara Hemleverans att tillgå, för postmord hanterar inte varor över 20 kg (det här väger 21 kg). Fine with me.
Men när jag nu får leveransbeskedet att det är packat och skickat till deras leverantörspartner, så är det - tadaaaa! - Postmord
Jag har för första gången beställt hundkex hos zooplus. När jag skulle välja leveranssätt så fanns bara Hemleverans att tillgå, för postmord hanterar inte varor över 20 kg (det här väger 21 kg). Fine with me.
Men när jag nu får leveransbeskedet att det är packat och skickat till deras leverantörspartner, så är det - tadaaaa! - Postmord
Jag anser det förekommer mobbning och har så gjort länge alltså åratalFörst och främst chefens ansvar, sedan kan skyddsombud gå in och stötta och begära åtgärder som sedan ska följas upp
Fast det var vad det stod på sidan när jag beställde, så det blev ju lite knasigt formulerat ja.PostNord hanterar absolut paket över 20kg, men däremot gör inte ombuden det.
Ändå lite knasigt formulerat, dock.
Jag förstår inte?Ta inte Best eller det på A
Det gör det hos mig,trots dryga 24kgFast det var vad det stod på sidan när jag beställde, så det blev ju lite knasigt formulerat ja.
Antagligen så kommer det med lantbrevbäraren ändå, men dom kunde ju varit liiiite tydligare
Jag älskar min Nissan Qasqai . Bästa bilenFunderar på att köpa en Nissan Qashqai
Har fått för mig att det är en bra bil eller är det reklamen
Eller vill jag ha lite mer Q i min närhet
Årsmodell?Jag älskar min Nissan Qasqai . Bästa bilen
Min är gammal årsmodell 2012, men nästa blir garanterat en likadan fast nyare .Årsmodell?
När det gäller hemleverans av större paketJag förstår inte?