Dagens arbete är orimligt långsamt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tufft du verkar ha det nu, hoppas det vänder snart.Ligger på sängen och petar i det sista av min bakpotatis. Orkar inte sitta just nu. Mår så fruktansvärt dåligt av den låga dosen antidepressiva och dum som jag var struntade jag i alla psykofarmaka igår. Orkade inte då heller. Den antidepressiva jag ska byta till kommer aldrig in och jag skrev till mottagningen att jag önskar att de skriver ut nytt recept på Fontex eller tillgänglig generika som faktiskt finns inne. Fick till svar att, "Vi har mottagit ditt meddelande". Jaha, och sedan? Jag vet att de brukar köra morgonrond på tisdagar och ta upp inkomna ärenden, men jag hade gärna velat ha det bekräftat.
Jag fick jag en psykos då jag var klarvaken inatt. Plötsligt kändes det som att någon försökte dra i mina ben hårt och trycka ned mig i sängen medans jag sparkade och försökte skrika, men det kom inget ljud, bara tårar. Kämpade i vad kändes som minst en timme.