Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att köpa en Nissan Qashqai
Har fått för mig att det är en bra bil eller är det reklamen
Eller vill jag ha lite mer Q i min närhet
Gaaah jag behöver en ny bil men jag vet inte alls vad jag vill ha för egentligen vill jag ha kvar min Land Rover men det är så mycket fel med den och ingen kan laga den för de hittar inte felenEnligt särbons bror, fd bilnasare för bla Nissan, vill du inte ha en Iaf inte en äldre variant
Ja såklart den har ju haft nattpasset. Det händer ofta hos oss. Fotbollsvm tex brukar gå av stapeln mitt i natten.Gaahhhhh vad lite jag fick sova i natt! Snorvarmt så det var klibbigt och när jag väl somnat till lite så väckte katten mig igen. Då satt det en mus under sängen bakom en högtalare som han inte fick tag i. Försökte mota fram musen åt honom men den upphörde helt magiskt då . När alarmet gick då bäddade han ner sig extra gott när jag var tvungen och kliva upp
Tyvärr... men jag är en sann troende av att man inte ska göra idag det man kan göra imorgon, och det som kan göras imorgon kan man göra någon annan dagDet där är ngt som ger sig ändå.
Hela min familj röstar på samma parti, dock personröstar vi för ovanlighetens skull på olika kandidater. Jag tycker det är fint att familjen delar samma värderingar.Har nu strosat runt ute med hundarna. Tokvarmt igen och jag är glad att jag satte en vattenflaska i kylskåpet innan vi gick ut, för nu kan jag dricka kallt (jag vet, många säger att man inte ska göra så, men det är så gott!).
Nu dags att cykla iväg till morsan för att vi ska kunna gå tillsammans och rösta. Hon ser ju dåligt och tidigare litade hon inte på att det blev rätt om hon tog hjälp utifrån med valsedlar osv, så vi har gjort det till en tradition att gå tillsammans. Skönt när man kan förtidsrösta var som helst och då kan ta oss till samma ställe. Jag har också hjälpt henne att så neutralt som möjligt få fram information om de olika partierna, för att hjälpa både henne och mig att välja det vi tror är bäst. Att vi sedan råkar välja samma parti är väl inte sådär jättekonstigt, vi har trots allt väldigt lika värderingar osv
Puuuh, fick precis resultatet på min uppsats och slutbetyg på kursen jag läst - VG på båda! Såååå skönt att vara klar med det
Du vill ha en Honda CR-V !!Gaaah jag behöver en ny bil men jag vet inte alls vad jag vill ha för egentligen vill jag ha kvar min Land Rover men det är så mycket fel med den och ingen kan laga den för de hittar inte felen
Elfel i bulk typ bromsarna är slut och jag måste köpa nya däck
Men jag behöver inte en riktigt så stor bil heller längre och det är ju en jäkla fördel om den startar
Så jag behöver en ny bil och enda kravet är egentligen att den har lite högre markfrigång
Och den får gärna var röd
max 100 000