Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att köpa en Nissan Qashqai
Har fått för mig att det är en bra bil eller är det reklamen :confused:
Eller vill jag ha lite mer Q i min närhet :D
 
Enligt särbons bror, fd bilnasare för bla Nissan, vill du inte ha en ;) Iaf inte en äldre variant :D
Gaaah jag behöver en ny bil men jag vet inte alls vad jag vill ha för egentligen vill jag ha kvar min Land Rover men det är så mycket fel med den och ingen kan laga den för de hittar inte felen
Elfel i bulk typ :crazy: bromsarna är slut och jag måste köpa nya däck
Men jag behöver inte en riktigt så stor bil heller längre och det är ju en jäkla fördel om den startar :banghead:
Så jag behöver en ny bil och enda kravet är egentligen att den har lite högre markfrigång
Och den får gärna var röd ;)
max 100 000
 
Gaahhhhh vad lite jag fick sova i natt! Snorvarmt så det var klibbigt och när jag väl somnat till lite så väckte katten mig igen. Då satt det en mus under sängen bakom en högtalare som han inte fick tag i. Försökte mota fram musen åt honom men den upphörde helt magiskt då :cautious: 🥲. När alarmet gick då bäddade han ner sig extra gott när jag var tvungen och kliva upp :mad:;)
Ja såklart den har ju haft nattpasset. Det händer ofta hos oss. Fotbollsvm tex brukar gå av stapeln mitt i natten.
 
Väntar på min tur på vc. Var helt tomt när jag kom men blev ändå inte uppropad på ”rätt tid”. Har två besök i följd så blir ju stressad när det första inte börjar i tid 🙈
 
Har nu strosat runt ute med hundarna. Tokvarmt igen och jag är glad att jag satte en vattenflaska i kylskåpet innan vi gick ut, för nu kan jag dricka kallt (jag vet, många säger att man inte ska göra så, men det är så gott!).

Nu dags att cykla iväg till morsan för att vi ska kunna gå tillsammans och rösta. Hon ser ju dåligt och tidigare litade hon inte på att det blev rätt om hon tog hjälp utifrån med valsedlar osv, så vi har gjort det till en tradition att gå tillsammans. Skönt när man kan förtidsrösta var som helst och då kan ta oss till samma ställe. Jag har också hjälpt henne att så neutralt som möjligt få fram information om de olika partierna, för att hjälpa både henne och mig att välja det vi tror är bäst. Att vi sedan råkar välja samma parti är väl inte sådär jättekonstigt, vi har trots allt väldigt lika värderingar osv :p
 
Funderar på om jag ska gå ut nu eller i em.
Har boendestöd idag. Suck, trött :sleep: men vi kan gå o slänga förpackningar iaf. Lättare när man är två.
 
Doktorn hittar inget fel men tycker mitt åderbråck behöver ses över så han skriver en remiss till kärlkirurgen. Det var snällt, de andra har inte ens tittat utan viftat bort det. Det är insidan från mellan vad och fotknöl upp till 1/3 av låret ungefär. Och gör ont.
 
Har nu strosat runt ute med hundarna. Tokvarmt igen och jag är glad att jag satte en vattenflaska i kylskåpet innan vi gick ut, för nu kan jag dricka kallt (jag vet, många säger att man inte ska göra så, men det är så gott!).

Nu dags att cykla iväg till morsan för att vi ska kunna gå tillsammans och rösta. Hon ser ju dåligt och tidigare litade hon inte på att det blev rätt om hon tog hjälp utifrån med valsedlar osv, så vi har gjort det till en tradition att gå tillsammans. Skönt när man kan förtidsrösta var som helst och då kan ta oss till samma ställe. Jag har också hjälpt henne att så neutralt som möjligt få fram information om de olika partierna, för att hjälpa både henne och mig att välja det vi tror är bäst. Att vi sedan råkar välja samma parti är väl inte sådär jättekonstigt, vi har trots allt väldigt lika värderingar osv :p
Hela min familj röstar på samma parti, dock personröstar vi för ovanlighetens skull på olika kandidater. Jag tycker det är fint att familjen delar samma värderingar. 😊
 
Gaaah jag behöver en ny bil men jag vet inte alls vad jag vill ha för egentligen vill jag ha kvar min Land Rover men det är så mycket fel med den och ingen kan laga den för de hittar inte felen
Elfel i bulk typ :crazy: bromsarna är slut och jag måste köpa nya däck
Men jag behöver inte en riktigt så stor bil heller längre och det är ju en jäkla fördel om den startar :banghead:
Så jag behöver en ny bil och enda kravet är egentligen att den har lite högre markfrigång
Och den får gärna var röd ;)
max 100 000
Du vill ha en Honda CR-V :up: !!
 
Jag var en idiot som sat uppe och kollade på hockeyn till halv sex i morse. Sedan väckte katten mig vid åtta och krävde frukost. Jag är död och eländes elände ska tvätta igen klockan tre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
48 49 50
Svar
987
· Visningar
27 816
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp