Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så äntligen har vi en åkgräsklippare av rätt märke, John Deere 😃.En äldre och väl bibehållen 🤩. Såklart jag var tvungen att provköra den efter älsklingen 😁.

Efter en riktigt högsommarvarm dag ute som inne även idag fick det bli att jogga bästa pållan en liten stund på linan före lite pyssel då det ju fortfarande var varmt ikväll 🥰 och efter det testade jag melonpizza med frukt och bär på och smaksatt creme fraiche, friskt och gott 😋😍.
Sen söndagskväll och hög tid att sova nyduschade med renbäddad sängkläder, alltid lika skönt 😍.
 
En bra dag! En skön dag trots huvudvärk, men inte konstigt med tanke på vädret, varmt och kvavt som attans. Spionen ogillade vädret också. Men gillade ändå att träffa bästisen. Bästisen är bara bäst! Jag blir så oerhört varm och glad när jag ser dem, hur kan två hundar vara så lika och genast vara bästisar så som de två, tycker det är otroligt. <3

Har gjort chokladbollar med lakritspulver i, hade mer än förra gången men tyckte ändå inte de smakade jättemycket lakrits....

Har sålt två Nintendo DS med spel, paketerat dem osv.
Tvättat lite tvätt och torkat och burit in, tömt och fyllt diskmaskinen igen. Moppat golvet och plockat undan lite.

Ställt upp filmerna jag köpte i veckan, fyllt medicindosseter, lagat mat och vattnat blommor. Duschat, städat toaletten och lagt fram kläder inför i morgon.

En ny vecka! Redo. Sängen nästa!
 
Svarat alla. Jag är tillbaka på akuten. Lättat några ggr omläggningen men d t är inte så mycket handrygg och handflata som stör, även om det blir det är ömt och blir än värre med handleden

Ta hand (hehe) om dig själv :heart

Megara hälsar och nospussar
 
Skrattar lite åt mig själv. Inatt drömde jag knasigt, och i drömmen började jag fundera på om det var en dröm eller om jag var vaken. Jag kom fram till att jag var vaken, eftersom alla detaljer runt mig var tydligare än de brukar vara i drömmar :rofl:
 
Gaahhhhh vad lite jag fick sova i natt! Snorvarmt så det var klibbigt och när jag väl somnat till lite så väckte katten mig igen. Då satt det en mus under sängen bakom en högtalare som han inte fick tag i. Försökte mota fram musen åt honom men den upphörde helt magiskt då :cautious: 🥲. När alarmet gick då bäddade han ner sig extra gott när jag var tvungen och kliva upp :mad:;)
20240603_074227.jpg
 
Gaahhhhh vad lite jag fick sova i natt! Snorvarmt så det var klibbigt och när jag väl somnat till lite så väckte katten mig igen. Då satt det en mus under sängen bakom en högtalare som han inte fick tag i. Försökte mota fram musen åt honom men den upphörde helt magiskt då :cautious: 🥲. När alarmet gick då bäddade han ner sig extra gott när jag var tvungen och kliva upp :mad:;)

Sötkisse :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
48 49 50
Svar
998
· Visningar
28 059
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp