Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bleh! Hittade en perfekt plånbok/mobilskal, men kan inte beställa den och få ut den hos ombud utan ett id-kort.

Frustration var namnet
 
Min skolbuss ar nu fylld, well, det KAN vara en latt overdrift, :angel: men jag har en mangd med "Pillbugs" eller "roly-pollies" som rullar omkring i bussen.
Barnen ALSKAR dem och tar med sig in i bussen och sitter och rullar dem som en kula i handerna, byter bug med nagon annan, i vissa fall aker de ner i fickan, ryggsacken, eller bara halls i handen (sa barnet i fraga ar helt handikappad och kan med knapp nog kliva av bussen) men jag tror de flesta bara lamnar flera stycken nar de kliver av.
Jag maste alltsa forsoka sopa ihop dem (tur de rullar sa latt) och fa ut dem i nagon plantering ... men jag haller med barnen ... Roly-Polies ar kul. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
45 46 47
Svar
926
· Visningar
26 810
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 861
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 547
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp