Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr waaaay out of min budget.JA!
I min värld finns bara Hilleberga. Dyrt m klart bäst.
Har en sån. Kommer inte köpa igen.Funderar på att köpa en Nissan Qashqai
Har fått för mig att det är en bra bil eller är det reklamen
Eller vill jag ha lite mer Q i min närhet
Skickar de inte till brevlådan?
Hönan hemma så stängde tidigare ikväll. Fortfarande jäkligt ont i magen dock och tomkräkts en gång till, känner mig inte ett dugg sugen på att äta nånting men måste hitta på något då jag ska ta antibiotikan tillsammans med måltid.Sjukt jävla ont i magen, var upptaget på toaletten så sprang ut istället och kräktes. Haft förvarningar hela dagen att få munnen full med saliv men nu tomkräktes jag till sist och har lite mindre ont.
Ställt timern på 20 minuter, fattades en liten höna när jag skulle stänga så hoppas hon gör de andra sällskap så jag kan stänga åt henne.
Knaprat i mig en skiva torrt knäckebröd, tagit medicinen och druckit lite vatten, nu finns det iaf mer än bara galla nästa gång jag måste rusa till toan.
Vad är det? Det låter roligt i alla fall!Min skolbuss ar nu fylld, well, det KAN vara en latt overdrift, men jag har en mangd med "Pillbugs" eller "roly-pollies" som rullar omkring i bussen.
Barnen ALSKAR dem och tar med sig in i bussen och sitter och rullar dem som en kula i handerna, byter bug med nagon annan, i vissa fall aker de ner i fickan, ryggsacken, eller bara halls i handen (sa barnet i fraga ar helt handikappad och kan med knapp nog kliva av bussen) men jag tror de flesta bara lamnar flera stycken nar de kliver av.
Jag maste alltsa forsoka sopa ihop dem (tur de rullar sa latt) och fa ut dem i nagon plantering ... men jag haller med barnen ... Roly-Polies ar kul.
Jag tolkar det som att det beror på antibiotikan?Har du ring 1177?