Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, tänkte tvärt om.Fast det var ju åska UTAN blixtar?
Fast då hörs väl heller ingen åska, om inte blixten slår ner?Sorry, tänkte tvärt om.
Det kan blixtra mellan molnen, en blixt måste inte gå mot jord och beroende på molnen så är det inte säkert att man ser blixten.
Jo. Blixten är en slags explosion/urladdning, det är den som låter, inte nedslaget.Fast då hörs väl heller ingen åska, om inte blixten slår ner?
Knallen du hör är luften som utvidgas av värmen från energin i blixten, det spelar ingen roll om den går mellan molnen eller slår ner.Fast då hörs väl heller ingen åska, om inte blixten slår ner?
Du hör vell smällen på längre avstånd än ser blixten. Iaf är det ofta jag hör åska men inga blixtar.Fast då hörs väl heller ingen åska, om inte blixten slår ner?
Nu ar det dags for mig att gora mig i ordning och aka till sjukhuset for ett ultraljud av skoldkorteln, och nar jag gick in och kickade efter exact vart jag skulle sag jag att min RA lakare vill fa klamma och kanna pa mig ocksa.
Jag gillar inte sjukhus vistelser, det kanns som om jag skulle kunna gora nagot mycket roligare i stallet for att spendera tid pa sjukhus
Ja, det kom en jäkla skur här nyss!Jag ser det och hos @cambodia
Det kan gå hur zom.Funderar på hur dags jag ska äta. Börjar redan bli seg så frågan är om det blir bättre eller sämre med mat
Det kan gå hur zom.