Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag ätit min mat: makaronilåda med bacon och parmesan. Det var gott :d

Har passat på att kika lite hur det ser ut med arbetstider inför OS 2024. Ser ändå tämligen lovande ut med många fridagar. Får fundera på hur jag isf vill söka semester. Det är nästa år dotterns pappa som bestämmer vilka veckor dottern är hos mig under sommarlovet så gällande det får jag chansa :meh:
 
Sitter och väntar på att klockan skall bli 6.20 eller egentligen 16.00 typ. Det bästa är att det är onsdag. Lika mycket som jag hatar måndagar och tisdagar så älskar jag onsdag på jobbet..
 
Vaken sedan evigheter pga förkylning så har svårare att andas vilket i kombo med att jag började tänka på en granne (=ilska) och att introt till Mirror Mirror dök upp i huvudet var det lite svårt att somna om:o

Funderar på toast. Kanske lite Just shoot me?
 
Efter att ha hämtat ner mina vindsfönster drömmer jag om att inreda vinden. Det är gräsligt lågt i tak, men det hade varit trevligt om man i alla fall kunde fixa till det där uppe så att det kändes som ett rimligt ställe att förvara saker på. Och KANSKE kunde jag ha ett litet mysigt kontor/skrivlya där också. Men jag har inga pengar att lägga på snickare för något som inte är nödvändigt, och jag misstänker att det är ett projekt som är lite väl avancerat att ta tag i?
 
Sitter i soffan och ska äta frukost och allt är lugnt. Känner mig mer pepp på att gå till jobbet idag jämfört med igår, har några idéer på saker jag vill göra där som nog kan bli roliga. Idag är dessutom första dagen för en ny kollega och jag hoppas att det bara ska bli positivt.
 
På väg till fysio. Tanken var att gå igenom maskiner på gymmet men med värsta nervsmärtan på länge är det frågan om jag kommer i någon maskin :rofl: Inte sovit en blund. Måste få tag i CSN, AF och FK idag. Göra klart tentaexempel. Det blir att bita ihop 💪😖
 
Efter att ha hämtat ner mina vindsfönster drömmer jag om att inreda vinden. Det är gräsligt lågt i tak, men det hade varit trevligt om man i alla fall kunde fixa till det där uppe så att det kändes som ett rimligt ställe att förvara saker på. Och KANSKE kunde jag ha ett litet mysigt kontor/skrivlya där också. Men jag har inga pengar att lägga på snickare för något som inte är nödvändigt, och jag misstänker att det är ett projekt som är lite väl avancerat att ta tag i?
Vad behöver göras då? Inget man kan göra själv?
 
Hemma. Gjort påsbyte, gett hundarna mat ska försöka ta en dusch.
Tar emot något enormt att duscha för då måste jag byta förband och det är otäckt :(

Ska åka ut till stallet om en liten stund hovslagaren kommer. Känns inte som om någon ide att slå på skor igen för vet inte när jag kan börja rida-

Så less på allt just nu
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 706
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp