Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han somnade sittande i soffanLagat mat, barnet ville inte äta
Blev gott i alla fall!
Antagligen för att man ska ta en snygg selfie och posta på sociala medier iklädd sina träningskläder kanskeTittar på träningsbh funderar på varför det i beskrivningen på en bh står att den har en tunn vaddering som ger den en sexig form.. Har folk behov av att känna sig sexiga när de tränar? Har jag missat något väsentligt här när jag är på gymmet?Upplys mig gärna allvetande buke
Antagligen för att man ska ta en snygg selfie och posta på sociala medier iklädd sina träningskläder kanske
Det låter som världens märkligaste meny....Gjort om 1 1/2 kg färz till köttbullar, här znackar vi att undvika julruzhen
Zå middagen är given, köttbullar,gräddzåz ,lingon o zå velar jag mellan moz eller potatiz, får ze när dom är klara vad det blir
Funderade på vad som var så märkligt. Kom på dansbandsdobbis var i farten.Det låter som världens märkligaste meny....
Åt potatismos och Rishultskorv idag. SÅ gott med mos !! Jag tycker nog egentligen bättre om höst- och vintermaten är sommarmaten. Soppor, grytor, gratänger, potatismos...
1 1/2 kg som skall räcka till jul? Till 1 oktober hade det räckt här typ. 2.5 kg gjordes vecka 19 och 1 kg vid midsommar och det är inte mycket kvar. (Tittade i almenackan när färsen och kattlådan levererades).Gjort om 1 1/2 kg färz till köttbullar, här znackar vi att undvika julruzhen
Zå middagen är given, köttbullar,gräddzåz ,lingon o zå velar jag mellan moz eller potatiz, får ze när dom är klara vad det blir
Har du något recept? Flödar över av både tomater och basilika nu och inga planer för lunch i morgon..Doften av ugnsrostade tomater, vitlök och basilika sprider sig i lägenheten.