Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis kommit in i värmen efter en småkylig kvällspromenad, så nu myser jag i soffan och ska kika lite på tv innan jag kryper ner under täcket :up:

20221216_200631.jpg
 
Det är nästen lika missvisande här. Yr säger -14 och det är -20 :arghh:

Inte för att vara "sån", men när jag läser om ditt slit med dina djur så erkänner jag att jag INTE saknar just den delen det minsta ;) :heart
Jag som tycker jag har det så smart ordnat och inte behöver slita så mycket alla andra dagar när jag inte hämtar foder t ex, men de dagarna är inte så mycket att skriva om. 😄
 
Riktigt "fredagsdöd" 😅 efter två dagars jobb; men kul att vidga vyerna ännu mer och jobba med början av livet istället för mot slutet som jag är mer expert av ☺️. Bjöd på banoffe pie i stallet som, som alltid blev så uppskattat😋 och när pållan var klar var sambon lagom hemma och hade tagit med hem middag från Spicy Hot när han passerade stan, himla gott och så fick det bli en cider (öl till älsklingen) och bara koppla av i soffan, härligt! 🥰.
Tänk att det redan är 10 år sedan det blev vi- redan första kramen kände jag att I den här famnen hör jag hemma och vill jag vara ❤.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 737
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 571
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp