Bor inte du i söder. Men det är klart att ni fick norrladsmöglet före oss i Södermanland. Här är det normala-6.Hoppas min bil startar imorgon där är kanske batteriet inte tip topp men med motorvärmare ska det väl gå bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor inte du i söder. Men det är klart att ni fick norrladsmöglet före oss i Södermanland. Här är det normala-6.Hoppas min bil startar imorgon där är kanske batteriet inte tip topp men med motorvärmare ska det väl gå bra
Nu ja, men jag hade i alla fall -16 imorse i EskilstunaBor inte du i söder. Men det är klart att ni fick norrladsmöglet före oss i Södermanland. Här är det normala-6.
Jo men här i söder är det -12 just nu och det är f-n i mig inte normalt härBor inte du i söder. Men det är klart att ni fick norrladsmöglet före oss i Södermanland. Här är det normala-6.
Kanske skall retas med syster igen. Hon bor i trekanten...Jo men här i söder är det -12 just nu och det är f-n i mig inte normalt här
Hon lär också ha -12Kanske skall retas med syster igen. Hon bor i trekanten...
Jag som tycker jag har det så smart ordnat och inte behöver slita så mycket alla andra dagar när jag inte hämtar foder t ex, men de dagarna är inte så mycket att skriva om.Det är nästen lika missvisande här. Yr säger -14 och det är -20
Inte för att vara "sån", men när jag läser om ditt slit med dina djur så erkänner jag att jag INTE saknar just den delen det minsta
Var är stackaren? Här i skeå är det "bara" - 20,6.
Alltså, vissa saker hade blivit mycket konstigt genomförda tror jag…..Har du lust att rigga ljus och ljud, bygga scen, ställa upp bord och stolar, dekorera, försöka få tag i bandet som ska spela och se till att bubblet blir kylt är du välkommen hit
Finns det ingen köldgräns? Har för mig att när det var -20 eller -25 fick gubbarna på bygget gå hem, vi som var tjänstemän fick sortera ritningar.Kankberg och det är -30 med råge
Lika kallt i vårt kök när jag mellanlandade hemma efter jobbetKallt!
Temperaturen i köket är inte rolig nu
Inte kul när det blir så kalltLika kallt i vårt kök när jag mellanlandade hemma efter jobbet