Fast jobbet går ju sköta ändå, jag jobbar med en lite annan inriktning än dem. Men det är bra om jag vet vad som händer och hur det går för att undvika dubbelarbete och missförstånd.Prata med din chef, eller facket. Jag skulle lagga det mest pa att job-grejor inte fungerar for att de inte delar med sig, du behover ta upp det.
Om det blir battre och det kanns som om det bara ar tankloshet som far dem att inte inkludera dig skulle jag fortsatta med kommentarer till dem det beror som, "Oj vad kul det later som om ni haft, Jag skulle jatte garna vilja vara med om ni gor om det,"
Min chef verkar inte bry sig/fatta. Hen bara pratar på glatt om hur bra jag jobbar. Fackrepresentant har vi ingen sen jag avsa mig uppdraget.
De pratar inte med mig på jobbet. Knappt alls. Det är typ på det obligatoriska måndagsmötet som vi växlar några ord. Jag såg på Facebook att de varit ute ihop. Är kompis med en av dem där.
Det är inte så de aktivt ignorerar, de mer liksom bara utesluter mig. Mitt kontor ligger längst ner i korridoren, de sitter ihop och vägg i vägg med varandra.