Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är allergisk mot gnagare, och jag tror spionen skulle se dem som mat men JAG VILL HA EN HAMSTER
Det gör ju jag alltidVet inte om folk har blivit knäppa men det nya är tydligen silence walks
Att gå på promenad utan mobilen…
Jösses
En medelålders dam bestämde sig för att det var jättebra att elda skräp (det var i alla fall så det luktade när jag körde förbi) i trädgården igår, trots att min telefon plingar varje dag med meddelanden om varning för gräsbrand. Såg att det rök där idag också. Nu har det inte blivit någon brand utanför hennes lilla tomt tack och lov, men jag fattar inte hur folk vågar...??Nån unge tände på och nu brinner hela dungen 20 meter från mitt hus.
Jag har med telefonen när jag promenerar själv, för säkerhets skull.Det gör ju jag alltidSå trendigt av mig! Den följer aldrig med mig, om jag inte ska till jobb eller så, men ut med hundarna? Telefon hemma...
![]()
De är fantastiska!Jag är allergisk mot gnagare, och jag tror spionen skulle se dem som mat men JAG VILL HA EN HAMSTERDe är underbara, har haft flera stycken som tonåring och barnen har haft. Härliga djur alltså! Såg ett stort terrarium med extra bur del ovanpå en gång nyligen och kunde inte låta bli att tänka på att ååååååååååhhhhhh tänk om..... sen
![]()
Det är bra. Det ska man ha har jag fått höra, och fått erfara själv när jag tappade min husnyckel i skogen.Jag har med telefonen när jag promenerar själv, för säkerhets skull.
Jättefin!De är fantastiska!
Men de sover mestadels och kliver upp när jag släcker i vardagsrummet och går och lägger mig.
Men är man nattmänniska är det säkert ett rimligare husdjur.
Visa bifogad fil 164959
Men så fruktansvärtÄr helt förkrossadMin hund blev akut dålig i dag och det fanns inget annat alternativ än att låta han somna in
Nästan 15 år fick vi tillsammans
![]()