Vad gör vi? Del CCXI

Det tar verkligen enormt på psyket att alltid behöva glatt tugga i sig allt oavsett vad personen säger 🩷
Ja, det är verkligen tungt emellanåt. Tack och lov har vi sällan SÅ otrevliga samtal, utan de flesta går att nå fram till. Men personen igår tror jag inte ens den bäste medlare hade nått fram till, verkligen grandios självbild där…

Så trött idag efter gårdagens urladdning, all pollen och så pms på det. Kände att det fick bli två h minus på flexen, och ligger nu i sängen och bara slappar och laddar för kvällens ridlektion.

Blir hoppning på favoritponnyn, så hoppas jag kan dra mig ur mitt hål och inte få för mycket hjärnspöken av tröttheten 😅

Gick en timmes hundpromenad utmed byvägen. Inget på huvudet och nu har jag varit utslaget trött hela eftermiddagen. Solen sken och det blåster lite. Kände inte av solen men ser i spegeln att jag ändrat färg Dumt.

Rasta hundar, jobba, snabbkissa hundar, tandisbesök, rasta hundar och nu äta raggmunk och fläsk.

Har inte sovit alls i natt, men sista gången jag kollade på klockan var halv 6 och jag klev upp klockan 6 och slumrade där emellan åtminstone. Tror det var oro för besöket i dag. Och givetvis fick jag epilepsianfall där, det blev för jobbigt helt enkelt. Men nu är lite gjort i alla fall. Lite kvar och nytt besök om två veckor. Halleluja.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 116
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 089
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinthund som gårdshund?
  • Akvarietråden V
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka