Jag måste ju givetvis hålla med.Finns få hundraser som är så vackra.
Vid mitt förra stall bodde en sådan, hoppas varje gång jag red förbi att jag skulle träffa på den. Ibland hände det och då blev jag glad.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste ju givetvis hålla med.Finns få hundraser som är så vackra.
Vid mitt förra stall bodde en sådan, hoppas varje gång jag red förbi att jag skulle träffa på den. Ibland hände det och då blev jag glad.![]()
Det brukar vi få när vi är nere i stora parken. Nu gick vi bara till den lilla över gatan, men vi imponerade på en ungdom på väg hem från skolan som nickade och gav omdömet: "Cool doge."Wow, vilken grej! Ni måste ha fått många nyfikna och imponerade blickar från omgivningen![]()
Ska kisse få åka sen?Det brukar vi få när vi är nere i stora parken. Nu gick vi bara till den lilla över gatan, men vi imponerade på en ungdom på väg hem från skolan som nickade och gav omdömet: "Cool doge."![]()
Jag tror han betackar sig!Ska kisse få åka sen?![]()
Har också fått det svaret...jo men det kanske beror på att jag äter medicinPrivata vårdgivare verkar snabbare. Fått recept på allt det som låg lågt. Samma dag som provsvaren kom in.
Har bett om nytt recept på levaxin från vårdcentralen, ska bli intressant att se om det blir förnyat med tanke på att doktor nr fyra på VC inte ”ser några tecken på hypo”.
satelliten säger 14,3 men kan väl ändras när den uppdaterar.Klart.se påstår att det är -15 här nu... men visst, de är ju "bara" 7 grader fel (det är -22)![]()
Har också fått det svaret...jo men det kanske beror på att jag äter medicin
Jag beställde tom journalkopior från Uppsala från 1993
Här stod det -2 på metoffice häromdagen när vi hade negativt 16. Folk bara "Fan vad fåniga ni är!" när folks vattenrör frös ihop och boilers slutade funka.Klart.se påstår att det är -15 här nu... men visst, de är ju "bara" 7 grader fel (det är -22)![]()
Det är nästen lika missvisande här. Yr säger -14 och det är -20Klart visade -10 igår när det var -23, idag visade det -15 när det var -26.![]()
Var är stackaren? Här i skeå är det "bara" - 20,6.Särbon hade -29 nu på bilen på väg ut... det lär vara -30 eller värre i skogen![]()