athena_arabians
TrÄdstartare
Jobbar han ute?
Ja, det Àr lite svÄrt att borra efter malm inomhus
En bild frÄn en av mina borrkampanjer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbar han ute?
Ja det mÄ jag sÀgaJa, det Àr lite svÄrt att borra efter malm inomhus
Visa bifogad fil 108091
Ja det mÄ jag sÀga
Kom inte ihÄg vad du sagt att han gör
Fryser inte grejerna ocksÄ i kylan?
Vi har haft runt 12-14 grader pÄ jobbet pga vÀrmesystemsbyte.Kallt!
Temperaturen i köket Àr inte rolig nu
Fy tusan, skönt att det blir varmare.Vi har haft runt 12-14 grader pÄ jobbet pga vÀrmesystemsbyte.
Nu Àr vi uppe pÄ hela 19 grader
Hoppas ni borrar medsols sÄ ni inte saktar ner jordens rotation!!Ja, det Àr lite svÄrt att borra efter malm inomhus
Visa bifogad fil 108091
Ja, det Àr lite svÄrt att borra efter malm inomhus
Visa bifogad fil 108091
För ett par veckor sedan skrev jag i âstör migâ-trĂ„den om att jag störde mig pĂ„ mig sjĂ€lv som var sĂ„ överdrivet orolig öven min katt som fĂ„tt bitskador av en annan katt. Idag Ă€r min katt död. Hon behövde Ă„ka tillbaka till veterinĂ€ren och rengöra ytterligare en böld i munnen. Hon kom aldrig igĂ„ng och Ă€ta efter operationen, troligen pĂ„ grund av smĂ€rta, fick sedan njursvikt och fick igĂ„r somna in i min famn pĂ„ Bagarmossens intensivvĂ„rdsavdelningen. Det kĂ€nns helt fruktansvĂ€rt att hon fick sĂ„dana komplikationer att hon inte lever lĂ€ngre. Hon var frisk tills hon hamnade i kattslagsmĂ„l.
Jag vet inte vad jag ska göra nu? Jag vill bara vrida tillbaka tiden.
Finns fÄ hundraser som Àr sÄ vackra.
Wow, vilken grej! Ni mÄste ha fÄtt mÄnga nyfikna och imponerade blickar frÄn omgivningen