Vad gör vi? Del CCXI

Gjort en hel del ärenden i blåsten. Blåste så mycket att jag gav upp vissa ärenden för mina öron blev kalla :p Men nu verkar det lugnat sig.

Köpte PENSEEEEEEEEEEEEER efter en liten kris att få tag i dom:banana: De var rätt fina och... bra pris. Två 10pack senare förnekar jag att det tydligen ska snöa imorron:bag:

Hemma efter en strapatsrik utflykt till affären med dramaten och kryckor. Särskilt vägen hem med tung och full dramaten blev det några, ja, dramatiska händelser. Men det gick. Tyvärr lyckades jag efter att ha släpat hem allt ner och uppför rulltrappor, bussar, uppför min trappa, när jag skulle lägga in något jag tror är en gryta i frysen igen efter att ha pulat för att allt ska få plats, tappat klumpen på min stortå, aj! Det bara fattas att jag får en blå nagel där - samma fot jag har en fraktur i :grin:

Galet sugen på ost och kex, vindruvor och bubbel.
Har jag något hemma? Bara lite färskost som inte är så färsk längre.
Orkar jag åka till affären? Nä.

Jag blir galen, släkting maler i telefon. Det är mitt fel att hens mobil inte fungerar. Ska åka ner så fort jag blir av med gipsklumpen. Jag orkar inte just nu.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 812
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 492
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

• Uppfödning Portugal