Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det runt nollanFortfarande SVINKALLT här, dvs -15 grader. Jag har precis stått och knäppt på barfotaboots i kallstall. Det funkar inte med handskar så det var bara att köra med bara händer. Myyyyyyyyysigt.....
Men nu ska jag böra designa mitt - förhoppningsvis - tvåvåningspepparkakshus !!
Vad skönt! Här ska det också gå upp till ca -2 grader idag !Här är det runt nollan
Lyckades dra på frostskyddet i tid. Som ska stängas av idag. Räcker med 400 spänn extra i elräkning för de här få dagarna. Men det är ändå värt det, för det blir så extremt arbetskrävande när man måste bära vatten till alla hästar.Lite stel. Vattnet frös i stallet igår kväll. Vi bar en hel del vatten. Eller ganska jättemycket vatten.
Bestämde mig för att sova så länge jag kunde idag efter en knasig vecka med massa hets och sömnbrist.
Vaknade nyss med den här låten på hjärnan
Bra tips!Lyckades dra på frostskyddet i tid. Som ska stängas av idag. Räcker med 400 spänn extra i elräkning för de här få dagarna. Men det är ändå värt det, för det blir så extremt arbetskrävande när man måste bära vatten till alla hästar.
Hoppas det tinar sig nu för er när temperaturen ska vända uppåt!