Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förvisso, men enklare att korrigera och få snyggt än golv som vill skeva sig. Blir nog helt okej i slutändan men det är ett jädra pyssel innan man kommit sig dit 😑
När du är klar med dina är du mer än välkommen till mig o mina 105,8 kvm som ska läggas i ett trägolvshus från 30-talet , bara tanken får mig att :nailbiting: och innan någon säger det så JA även vinylgolv kan flyga 🙈:D
 
Fast det är ju inte det som är poängen med att det sägs. Swoschar det förbi huvudet helt utan eftertanke alls? Likadant med vattnet och duschen, ingen fundering på vad det handlar om egentligen?
Jo, självklart leder det ju till eftertanke. Annars vore man ju helt nollställd. Har varit i Gambia två gånger. Där ser man tydligt både svält och bristen på vatten. Klart man reagerar och inte tar allt föregivet.
Men att tjata på en sjuåring att barnen i Afrika svälter tror jag inte slår så högt.
 
1669570903184.webp

Fick en ide med vad jag kunna göra med ramar, men föll ner i en brunn av galenskap.
 
Ska göra en sista insats för veckan med uppsatsen och skriva analys i en timme nu. Sen får det vara bra för veckan, ska orkar jobba imorgon. Har dock avbokat ridningen imorgon för att sitta ett tag med uppsatsen då också, ska lämna in text på tisdag för nästa handledning.
 
På väg hem och är heeelt slut. Måste ramla ner i sängen direkt när jag kommer hem! :)
Varenda år tänker jag exakt nu på söndagen att nästa år skiter jag i att jobba på SIHS jag kan bara köpa biljetter i stället.
Måndagen efter sitter jag och kollar vilka datum det blir nästa år och börjar direkt skriva på förbättringslistor :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp