Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har putsat de sista fönsterna jag tänker putsa i år, hängt upp de gardinerna som ska hängas (vardagsrummets två fönster, köket har redan), börjat tvätta och vattnat blommor. Ska se om jag inte orkar mig på att göra några matlådor i dag, förutom att dammsuga en sväng och så hundpromenader in emellan allt.
 
Åker tåg genom hela Skåne (chocken att de hittills har hållit tiderna :eek:) för att köpa en sadel till unge herr nordsvensk, nu på väg hem i spänd förväntan på att prova så den ligger någorlunda. Han ska ju ännu bara börja vänjas in med sadel. Samt ska nu söndagsmysa hela hemresan med att jobba vidare på en vägledning om handläggningen av tjänstefelsärenden. Eventuellt något udda som försteadventsfirande, men jag känner mig så här långt mkt nöjd med både sadelköp och arbete.

Alltid en risk för att nöjdheten sjunker under hemresan pga fordonsfel eller idioter på spåren men just idag har jag något mer tid och något förhöjd tolerans för sånt också. :D
 
Hemma efter Biltema, stallet, Hemmakväll och Ica.
Nu ska jag laga mat innan jag ska duscha. Sen måste jag nog betala några räkningar och fixa deklarationen för idrottsföreningen. Lika segt, båda sakerna, varje gång :p
 
Smet ifrån jobbet och körde in till Gallerian för att köpa en lampa. Otroligt flyt hela vägen, hittade parkeringsplats direkt, butiken nästan direkt och vimsade runt lite innan jag hittade den enda lampan som fanns kvar. Hyfsat bra flyt ut från city med och tillbaka på jobbet, tror jag behöver gå och duscha igen. :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
36 031
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp