Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har putsat de sista fönsterna jag tänker putsa i år, hängt upp de gardinerna som ska hängas (vardagsrummets två fönster, köket har redan), börjat tvätta och vattnat blommor. Ska se om jag inte orkar mig på att göra några matlådor i dag, förutom att dammsuga en sväng och så hundpromenader in emellan allt.

Åker tåg genom hela Skåne (chocken att de hittills har hållit tiderna :eek:) för att köpa en sadel till unge herr nordsvensk, nu på väg hem i spänd förväntan på att prova så den ligger någorlunda. Han ska ju ännu bara börja vänjas in med sadel. Samt ska nu söndagsmysa hela hemresan med att jobba vidare på en vägledning om handläggningen av tjänstefelsärenden. Eventuellt något udda som försteadventsfirande, men jag känner mig så här långt mkt nöjd med både sadelköp och arbete.

Alltid en risk för att nöjdheten sjunker under hemresan pga fordonsfel eller idioter på spåren men just idag har jag något mer tid och något förhöjd tolerans för sånt också. :D

Hemma efter Biltema, stallet, Hemmakväll och Ica.
Nu ska jag laga mat innan jag ska duscha. Sen måste jag nog betala några räkningar och fixa deklarationen för idrottsföreningen. Lika segt, båda sakerna, varje gång :p

Smet ifrån jobbet och körde in till Gallerian för att köpa en lampa. Otroligt flyt hela vägen, hittade parkeringsplats direkt, butiken nästan direkt och vimsade runt lite innan jag hittade den enda lampan som fanns kvar. Hyfsat bra flyt ut från city med och tillbaka på jobbet, tror jag behöver gå och duscha igen. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 558
· Visningar
42 059
Senast: Lilla
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 234
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar