Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har gjort potatissoppa och stoppat i frysen. 6 nya matlådor med andra ord. Har dock ännu inte ätit lunch så nu är det dags för sådan innan hundpromenad, men först ranta ner till källaren för att slänga in ännu en omgång tvätt..... Blä, den ska hängas också...

Fixade adventsfint på ca 0,5 kvm av köksbordet och har precis tänt adventsljuset. Ätit ägg och smygsmakat senapen (som egentligen inte alls är klar men fermenteringen kom igång så bra att det flödade över när jag öppnade för att pysa den) till Ottosons Advent.

• Gilla
Reactions: Sel
Hänger lite med Frasse-katten. ❤

20221127_151146.webp

I dag ska julgranen upp, kalendrarna tog, som alltid, mycket langre tid an jag tankt, men ar nu klara! Jag hoppas att vi far upp julgranen i dag och helst kladd ... sedan kan jag pyssla med resten under "work days". Nu ar det bara 19 dagar kvar till jullov:D
I dag ska vi dock aka till barnbarnen med kalendrarna ... som de inte kan borja oppna forran pa Torsdag. :nailbiting: Det blir en liten lection i Patience for de sma liven.:angel:

• Gilla
Reactions: Sel
Känner mig ensam och deppig efter att barnet gått till sin andra förälder och kommer mig inte för något. Har ångest över ett skickat sms och undrar varför jag gör såhär mot mig själv? 🤦‍♀️

Ska handla senare men just nu sitter jag bara och väntar ut tiden. Kanske ska ta tag i stryktvätten istället…

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 549
· Visningar
41 907
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 234
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar