Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kan man också se detMycket? Det tycker inte jag. Jag har ju hela dagen på mig nu när jag är hästlös. Förutom ev jobbande så är det ju grejer som måste göras förr eller senare. Görs det inte idag måste jag ju göra det någon annan dag istället?
Är det? Jag förknippar svensk vinter väldigt mycket med belysta fönster och krukväxter. Med fönsterbelysning menar jag alltså alla sorters lampor som eventuellt huserar i fönstren, inte bara hängande sådana.Tror det var nån 80-90-talsgrej?
Tror knappt jag sett fönsterlampor annat än hos gamlingar på väldigt länge?
Me det kanske är lokalt? Finns det fönsterlampor på andra håll?
(hon som bor i ett hus totalrenoverat i skiftet 80/90 och har uttag för fönsterlampor i ALLA fönster. Inkl knapp för att tända och släcka. Vid VARJE fönster )
Den där såg ju helt UNDERBAR ut, för mig som gillar kladdkaka men inte choklad. finns det ett recept?Brakmiddag i lägenhetsgarderoben. En kompis kom med denna ljuvliga kladdiga saffranskaka till efterrätt
Visa bifogad fil 106506
Den där såg ju helt UNDERBAR ut, för mig som gillar kladdkaka men inte choklad. finns det ett recept?
Tack!Hon hälsar att detta är receptet men att hon dubblade mängden saffran.
https://brinkenbakar.se/saffransblondie-med-vit-choklad-lingon-och-mandel/