Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helvetes jävla skit vad arg jag är!!! :rage: :rage: :rage:

Allente suttit i telefonsamtal igen i ca 1h för att komma fram eftersom det inte fuingerar.- 10 okt jag tecknar avtal. 25 okt jag ringer för att se vad som händer då har de missat att lägga in mitt avtal omskrivning görs material skikcas ut.

Boxen fungerar inte allente hänvisar mig till leverantören av boxen . leverantören hänvisar mig till allente. Så idag kände jag att jag skiter i det här nu. Ringer och vill säga upp eftresom det inte går att fungera men se nej det kan jag inte. det har gått mer än 14 dagar så jag är fast i ett år med detta nu. Kundservice förstår att det är krångligt för mig och att det tagit mycket tid men eftersom jag har en dialog med leverantören till allente så kan de inte göra något.

WTF!

Får man skicka brevbomb till ledningen på denna jävla skit??
 
Men alltså. Nej. Bara nej.

Är du sjuk ska du inte jobba. Punkt. Låt din arbetsgivare ta sitt ansvar för en gångs skull. Gå hem. Nu.
Kan inte har inget sjukintyg. Dessutom har jag jobbat på SIHS i helgen så "sjuk" är jag snarare. Skrev lite otydligt. Det är snarare så att jag har förkylningsefterdyningar, men ja, det hade varit skönt att inte behöva göra 5 kollegors jobb just i dag.
 
Härlig morgon! Kollegan kom in på mitt kontor, sa inte ett ljud men ställde sig vid mitt skrivbord och drog plötsligt ner byxorna.

Det visade sig att han bara ville låna min bodylotion för att smörja in sina knän 😂

Den här veckan börjar ändå förhållandevis normalt 🙄
 
Helvetes jävla skit vad arg jag är!!! :rage: :rage: :rage:

Allente suttit i telefonsamtal igen i ca 1h för att komma fram eftersom det inte fuingerar.- 10 okt jag tecknar avtal. 25 okt jag ringer för att se vad som händer då har de missat att lägga in mitt avtal omskrivning görs material skikcas ut.

Boxen fungerar inte allente hänvisar mig till leverantören av boxen . leverantören hänvisar mig till allente. Så idag kände jag att jag skiter i det här nu. Ringer och vill säga upp eftresom det inte går att fungera men se nej det kan jag inte. det har gått mer än 14 dagar så jag är fast i ett år med detta nu. Kundservice förstår att det är krångligt för mig och att det tagit mycket tid men eftersom jag har en dialog med leverantören till allente så kan de inte göra något.

WTF!

Får man skicka brevbomb till ledningen på denna jävla skit??
Har du gjort en skriftlig reklamation? Om inte, gör det.
Du kan även kontakta Hallå Konsument för info.
 
Får psykbryt på Photobox. :rage: Var i kontakt med dem via chatt i måndags samt i onsdags. Skickade i morse ett mail igen och får tillbaka svaret "Har du någon annan mail? Ditt namn verkar vara fel. Skicka ditt riktiga mail och ditt riktiga namn och faktureringsadress" :confused:

Använder samma mail jag använt i 20 år, och jag heter väl det jag heter. Hade det inte varit så att jag handlat från dem innan hade jag trott att de är ett blufföretag. Vad håller de på med?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp