Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jobbat mina timmar, och är inte på så värst gott humör i dag heller känner jag. Trött och irriterad på liksom allt. Kunde inte somna i går utan låg och snurrade och grunnade på allt, alla mina bekymmer ville lösas under de timmarna.. så jag klev upp och tog en sömntablett (för sent på natten egentligen) för att få sova något i alla fall. Det gjorde jag också som tur är. Brukar inte fundera på saker och ha svårt att sova av den anledningen, det är alltså nytt för mig. Nytt och störigt.

Nu äta antar jag.
 
Mellan midnatt och halv två var det ett väldans skrik antingen i en lägenhet eller ute. Någon skrek aaaaaaj upprepade gånger. Kanske borde jag ha ringt polisen men jag somnade om till slut.
Nu har jag skallebank.
Fel programledare på Nyhetsmorgon.
Men vad menar du?
Mellan midnatt och halv två på natten är du vaken då någon skriker "aaaaaaj upprepade gånger"...
Och du bara skiter i det?
NATURLIGTVIS skulle du ha ringt polisen!
 
IMG_20221128_150216.webp

Ömtålig manlighet hette det, eller hur
 
For till stan för att hämta upp matvaror + gratis Lambi toapapper i gåva vid e-handlingen, inte illa i dessa dagar👍. Planen var även att få fatt i polkakäppar, lite nya julkulor och julpapper- även ett fint blå snöre med snöflingor följde med hem 😍. Hittade lite fler julklappar också så nu är nästan alla klara och det redan i slutet av november 😊.
 
Myser framför brasan i sommarhuset och lyssnar på det vilda havet utanför fönstret. Idag har jag tagit ledigt bara för att läsa, sova och gå långa promenader längs stranden och det var banne mig det bästa jag gjort för mig själv på väldigt länge :heart Jag sov till 09:45, har hunnit läsa ut en bok och påbörjat en annan, och gått två långa promenader som förvisso var soliga, men också så blåsiga att jag var glad att jag hade något hår kvar på huvudet när jag kom tillbaka (till andra promenaden såg jag till att ta på mig mössa) :D
 

Bifogade filer

  • 20221127_170424.webp
    20221127_170424.webp
    62,7 KB · Visningar: 44
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp