Började fundera på om den där prydnadshunden du brukar ha alltid såg sådär levande ut, tills jag insåg det uppenbara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började fundera på om den där prydnadshunden du brukar ha alltid såg sådär levande ut, tills jag insåg det uppenbara.
Ok men om det är så självklart borde det vara ngn mer som reagerade.
Jag tycker att det känns jobbigt att ringa på oklara saker.
Ok. Jag är jag och jag är inte bekväm med att ringa polisen för ngt som kan vara bus.Eller så tänker den att ngn annan ringer. Hellre femtio gånger för mycket än en gång för lite.
Jag har gjort MR två gånger, utan lugnande. Det var helt ok för mig. Andra gången tog det strax över en timme i röret. Det var så tight därinne att jag inte kunde röra fingrarna ens, om jag bara lyfte dem lite kunde jag peta på "taket" och armarna tog emot i sidorna. Den var för liten för mig. Eller om jag var för fet Det står i journalen att nästa gång ska de INTE använda den då den är för liten... no shit liksom! Jag är inte klaustrofobisk som tur är, men jag har full förståelse för de som behöver lugnande för att ta sig igenom undersökningen, till och med hos mig framkallar de undersökningarna obehagskänslor (sitta fast, jag har svårt för det) som jag aktivt får mota bort då och då. Kan inte vara lätt när man är klaustrofobisk ovanpå allt.Näe men rejält med lugnande fick jag
Nästa gång får de söva mig. Hade panik de luxe trots massa lugnande
Har köpt riktig frisörfärg även jag, känns som ett bra val.Jag färgade utväxten igår. Hittat frisörfärg på nätet och kör typ kemiskt labb hemma för att hitta perfekta nyansen. Sparar typ 3000kr på detta
Har köpt riktig frisörfärg även jag, känns som ett bra val.
Är väl mer blekningen som jag var fundersam på, är ju naturligt blond, så bleker ca aldrig, men är ute efter ett lite isigt slutresultat = tror en mild blekning är av nöden och håret överlevde
Nu sitter färgen i och det blir intressant att se om det blir isigt som det ska eller om håret suger i sig allt blått och blir nån blålila kulör.
Kan tänka mig att den levande sysslar med dyra saker så som att äta också...Haha de är ganska lika onekligen. Denna verkar dock dyrare i drift eftersom han gillar att demolera acne-skor
Om 30- 40 minuter vet viKalla toner är ju svårast. Alltid en balansgång. Viktigast är nog att du nyanserar och sen underhåller med bra produkter
Kan tänka mig att den levande sysslar med dyra saker så som att äta också...
(Men gud vad fin den är. )
Brukar säga till om lugnande innan.Inte den snyggaste omplåstringen men..
Efter infarten vid MR. Som jag inte gör om om de inte typ söver mig.
Fy satan
Ja jag fick lugnande men panikade ändåBrukar säga till om lugnande innan.
Jag brukar däcka o somnaHar en ovanligt lång em.
Skönt ändå
Ska kolla upp en sak och sen så småningom sova.
Ja jag fick lugnande men panikade ändå
Jag med, utan lugnande. Har somnat båda gångerna jag gjort MRJag brukar däcka o somna
Kall, krisp färg blev det men själva klippningen lär jag justera lite på sina ställen. Inte en dålig klippning, men inte top notch heller.Kalla toner är ju svårast. Alltid en balansgång. Viktigast är nog att du nyanserar och sen underhåller med bra produkter.
Jag vill ha kallt rosa. Frisörer brukar sucka det går inte blanda in 06 i mitt hår för då blir det direkt varmt eller i värsta fall orange
Visa bifogad fil 106560