Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev lite paff när jag såg att jag tydligen ska rida ridskolans 6 åring :nailbiting: Liksom ska verkligen jag? (Har visserligen ridit in en arab och ett russ så så lite ska jag väl inte tro på mig själv)
Blir nog super, jag litar 100% på att ridläraren inte sätter mig på något jag inte klarar av.

Dags att bekanta mig med nya bekantingen :)
 
Klaustrofobi?
De brukar spela musik osv och snacka med en. Sen har ju ju larmknapp?
MR hjärta brukar ta typ 1,5 timme för mig. Du får tänka på ngt trevligt typ Mr Darcy :angel: ;)

Jag med, utan lugnande. Har somnat båda gångerna jag gjort MR :D

Jag har gjort MRI ett storre antal ganger ... och somnat som ett barn precis i borjan ... sedan pratar nagon med mig och jag vaknar med ett ryck och flyttar armen, vander pa huvudet, eller vad de vill att jag ska gora och sommnar bums om. Och jag somnar vare sig det ar ett super trangt ror eller ett nytt tamligen rymligt. De nya ar dock mycket battre, de vacker mig inte lika ofta for att andra stallning, jag far sova i fred. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp