Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev lite paff när jag såg att jag tydligen ska rida ridskolans 6 åring :nailbiting: Liksom ska verkligen jag? (Har visserligen ridit in en arab och ett russ så så lite ska jag väl inte tro på mig själv)
Blir nog super, jag litar 100% på att ridläraren inte sätter mig på något jag inte klarar av.

Dags att bekanta mig med nya bekantingen :)

Klaustrofobi?
De brukar spela musik osv och snacka med en. Sen har ju ju larmknapp?
MR hjärta brukar ta typ 1,5 timme för mig. Du får tänka på ngt trevligt typ Mr Darcy :angel: ;)

Jag med, utan lugnande. Har somnat båda gångerna jag gjort MR :D

Jag har gjort MRI ett storre antal ganger ... och somnat som ett barn precis i borjan ... sedan pratar nagon med mig och jag vaknar med ett ryck och flyttar armen, vander pa huvudet, eller vad de vill att jag ska gora och sommnar bums om. Och jag somnar vare sig det ar ett super trangt ror eller ett nytt tamligen rymligt. De nya ar dock mycket battre, de vacker mig inte lika ofta for att andra stallning, jag far sova i fred. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
75 76 77
Svar
1 521
· Visningar
40 958
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 234
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar