Var köper man sånt?Jag använder också frisörfärg, jag tycker det är mycket lättare att blanda till olika färger av den för att få den nyans en vill ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var köper man sånt?Jag använder också frisörfärg, jag tycker det är mycket lättare att blanda till olika färger av den för att få den nyans en vill ha.
Var köper man sånt?
Heja, vi behöver sätta igång båda två!Jag sitter och försöker motivera mig komma igång med en seg och rörig arbetsuppgift…. Nej gud jag försöker inte riktigt, jag stirrar på skärmen och vet knappt var jag ska börja. Men okej jag får nog börja med att göra en plan för vad jag behöver göra??? Usch nåja det är bättre att komma igång med det nu. Uffffffffff kom igeeeeen heja heja
Säg inte så ska skriva uppsats nästa termin på 75% samtidigt som jag ska jobba 60%Ska strax börja jobba är dödstrött efter mycket jobb med uppsatsen förra veckan. Idag ska jag jag lämna in texten för handledning på fredag. På torsdag tänker jag banne mig unna mig en ledig dag är i desperat behov av återhämtning.
Är du säker på det? Se till att strukturera upp arbetet med uppsatsen noga då.Säg inte så ska skriva uppsats nästa termin på 75% samtidigt som jag ska jobba 60%
Måste jobba pga pengarna, har redan gått kursen en gång. Så pga missade poäng är det nog kört med csn. Men tanken är att jag ska skriva om ett ämne som ligger nära det jag gör på jobbet.Är du säker på det? Se till att strukturera upp arbetet med uppsatsen noga då.
Jag med, utan lugnande. Har somnat båda gångerna jag gjort MR
Varför ledsen tant @tanten ?Vi kallar ungkatten för illbattingen tassbarn
För att jag är en språkpolisVarför ledsen tant @tanten ?