Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var köper man sånt?

Just nu köper jag från Notino för de är billigast (jag kör på Igora Vibrance från Schwarzkopf, inte permanent färg utan intensivtoning). Det som är bra där är du köper färg och developer separat, då kan du som sagt mixa själv.

Andra affärer i Sverige har oftast bara kit med både färg och developer, tex Lyko och Ginos. Bangerhead har bara färg också, bara det att den kosta som ett helt kit. Sedan finns det en massa tyskspråkiga sidor där du kan köpa separat också, tex Hagelshop.
 
Jag sitter och försöker motivera mig komma igång med en seg och rörig arbetsuppgift…. Nej gud jag försöker inte riktigt, jag stirrar på skärmen och vet knappt var jag ska börja. Men okej jag får nog börja med att göra en plan för vad jag behöver göra??? Usch nåja det är bättre att komma igång med det nu. Uffffffffff kom igeeeeen heja heja
 
Jag sitter och försöker motivera mig komma igång med en seg och rörig arbetsuppgift…. Nej gud jag försöker inte riktigt, jag stirrar på skärmen och vet knappt var jag ska börja. Men okej jag får nog börja med att göra en plan för vad jag behöver göra??? Usch nåja det är bättre att komma igång med det nu. Uffffffffff kom igeeeeen heja heja
Heja, vi behöver sätta igång båda två!
 
Suttit i telefonkö igen- Satt ju x antal ggr igår. Allente vägrar släppa mitt abbonemang men de kommer nu skicka ut installatör och sätta en parabol utan extra kostnad.
De ska skicka retursedel för kalejdoboxen för jag sa att det tänker inte jag försöka hitta och lösa.

jag tänker inte betala för tjänster som jag inte fått. Jag tänker inte betala för tjänster som installation när det är Allentes sak att lösa det.

Så jävla trött idag
 
Då var det dags, öppna första luckan i Haupts lakritskalender sådär lite före december 😄😋. Fast jag äter inte hela dagens godis direkt, sparar lite till framöver i en burk 😁.
#densomsparhanhar

Eldar och väntar på att en långtvätt ska gå klart ☺️
 
Rör ihop allt idag.. har bokat besök med psykolog snart o det känns stressigt men bra..
Blir sån jävla konflikt att jag vill må bättre, vill inte må dåligt men hoppas de bara försvinner av sig själv så jag slipper prata om det.

vill inte prata om det jobbiga.
vill inte bli ledsen.
vill inte vara sjukskriven för då är jag en belastning.
vill bara att det är som innan allt, må bra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp