Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått ländryggsmärta igen som strålar ner till höfterna igen, blir alltid såhär när jag råkat sitta lite för mycket men lite svårt när man skriver hemtenta och har långa föreläsningar… så nu har jag pissont, kan knappt ställa mig upp och voltaren, Ipren och värmekudde biter typ bara av 5% av smärtan. Funderar på att ringa VC, men vet inte riktigt vad de skulle kunna göra O_o

Ingenting förmodligen. Möjlighet ge remiss till sjukgymnast

När jag hade diskbråck så BAR min polare runt på mig. Då var jag iofs smal 😅 men ändå. Stark insats av honom! 😆
Är ju verkligen piss att ha ont i ryggen! Har du testat ngt lite rejälare antiinflammatoriskt?
Vad räknas som rejälare antiinflammatoriskt? Något man kan köpa på apotek eller måste det skrivas ut? :D Jag har bara basic apotek-grejer här hemma som Alvedon, Ipren och voltaren just nu, och en värmekudde såklart som slängts in mikron typ 5-10 gånger idag. :angel1:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
40 012
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 073
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 233
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24