R
Raderad medlem 68338
Tandläkaren avklarat. Inga hål, inga anmärkningar. Kostade 695kr. Sjukt prisvärt. Hade gissat på 6 lakan eller likn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått ländryggsmärta igen som strålar ner till höfterna igen, blir alltid såhär när jag råkat sitta lite för mycket men lite svårt när man skriver hemtenta och har långa föreläsningar… så nu har jag pissont, kan knappt ställa mig upp och voltaren, Ipren och värmekudde biter typ bara av 5% av smärtan. Funderar på att ringa VC, men vet inte riktigt vad de skulle kunna göra
Misstänkte nästan det. Men det kanske är bättre än ingetIngenting förmodligen. Möjlighet ge remiss till sjukgymnast
ring till en naprapat eller kiropraktor.Misstänkte nästan det. Men det kanske är bättre än inget
Tror inte man behöver remiss t sjukgymnast. Vc brukar vilja att man provar det först innan de gör vidare undersökningar.Misstänkte nästan det. Men det kanske är bättre än inget
Det brukar gå fort iaf få jag ringt dem.Måste säga att jag är imponerad över hur fort telefonkön gick.
Nä men den här personen var fullt frisk. Det var planlagt att sjukskriva sig från början.Nä, när jag var sjukskriven för depressivt skov var vi ute med husbilen. Men det smittar ju inte.
Snippkan knappt ställa mig upp och voltaren
Snipp
Jag läste att du inte kunde ställa igenom på volten. men när jag väl fattat vad du skrev så tänker jag också naprapat/kiropraktor.
Krya!
Haha Japp, har påbörjat min jakt efter någon vettig som kan hjälpa mig. Tack!
Vad räknas som rejälare antiinflammatoriskt? Något man kan köpa på apotek eller måste det skrivas ut? Jag har bara basic apotek-grejer här hemma som Alvedon, Ipren och voltaren just nu, och en värmekudde såklart som slängts in mikron typ 5-10 gånger idag.När jag hade diskbråck så BAR min polare runt på mig. Då var jag iofs smal men ändå. Stark insats av honom!
Är ju verkligen piss att ha ont i ryggen! Har du testat ngt lite rejälare antiinflammatoriskt?
Vad räknas som rejälare antiinflammatoriskt? Något man kan köpa på apotek eller måste det skrivas ut? Jag har bara basic apotek-grejer här hemma som Alvedon, Ipren och voltaren just nu, och en värmekudde såklart som slängts in mikron typ 5-10 gånger idag.