Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickar pojkvännen direkt att fixa det, tack för tipset!Kanske Naproxen? Går köpa receptfritt men dubblera dosen.
Bra jobbat!Sista texten inlämnad och klar! Nu ska jag nog stänga av datorn och låta den vila lite över natten innan jag tar tag i nästa sak imorgon
Vill du komma och ta min häst också? Hästen hade lerbadat idag medPonny är nu så ren att man skulle kunna låta honom ligga i sängen.
Jag tinar upp mina stackars fötter på elementet på ridlärarens kontor. De är som isblock
Bra ris är så mycket bättre än det billigaste!Med tanke på den tidigare diskussionen om att lämna tillbaka matvaror i allmänhet och ris i synnerhet så kan jag rapportera att det svindyra premium riset är extremt värt sitt pris. Gjorde en stir fry igår och shit vad riset var perfekt (älskar min gamla slitna riskokare). Varje riskorn separerat och precis rätt tuggmotstånd och med perfekt klibbighetsnivå.
Suck, denna dag. Har suttit 1 h med IT-support och installerat fyra nya appar för att kunna maila min chef, hissen är trasig så det är nästintill omöjligt att ta sig ut, glömde korten när jag skulle åka och handla så fick skippa det, slog i huvudet så det började blöda, brände maten så brandalarmet gick och nu tog läggningen över en timme. Puh! Nu sover hon och lägenheten ser ut som ett bombnedslag och ingen mat hemma. Är själv några dagar. Men nu ser jag ändå fram emot att sjunka ner i soffan, dricka en kopp te och äta filmjölk till middag.
Skicka ett PM om du behöver hjälp med ngt!